Strah i strepnja kod predškolske djece

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,280
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Strah i strepnja kod predškolske djece
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.


Ljudska jedinka se rađa ne samo kao najbespomćnije biće meću svim živim bićima, nego i bez ikakvih znakova onih osobina koje smatramo da odlikuju čovjeka kao posebnu vrstu živih bića. Ali, istovremeno ono se rađa s mogućnostimada se razvije neuporedivo više nego svaka druga vrsta živih bića.Jedinka to postaje tek učenjem, putem djelovanja socijalnih faktora. Tek postupno živeći u ljudskoj zajednici i učeći u njoj, ljudska jedinka stiče navike, znanja, osobine i načine ponašanja koji joj omogućuju da živi i djeluje u društvu i da postane osoba i osobnost. Odnosi unutar grupe, pored svega navedenog, su također bitni za formiranje ličnosti i slike o sebi. Sve to jedinka postiže procesom socijalizacije.

Socijalizacija se bavi ponašanjem pojedinca (dijete) u socijalnoj situaciji (predškolska ustanova). Između pojedinca i socijalnih situacija, moguća su u načelu tri odnosa:
• neposredna interakcija između pojedinaca, kao i između grupa;
• uticaj socijalnih situacija na ponašanje pojedinca i njegove psihičke osobine;
• utjecaj psihičkih osobina pojedinca na socijalnu situaciju i društvena zbivanja.

U procesu socijalizacije djeteta javljaju se određeni problemi, kao na primjer:
• proučavanje procesa socijalnog učenja putem kojih dijete prihvaća određene oblike socijalnog ponašanja i formira se kao ličnost;
• proučavanje djelovanja pojedinih društvenih faktora na promjene u ponašanju djeteta (obitelj, vršnjaci, škola ...);
• proučavanje posljedica djelovanja socijalnih faktora na psihičke funkcije djeteta, na njegovu ličnost u cjelini;
• proučavanje izvora motiva koji pokreću socijalno ponašanje;
• proučavanje formiranja, mijenjanja i djelovanja socijalnih stavova....

Dve godine u predškolskoj ustanovi


Preporučljivo je da najmanje dvije godine prije polaska u školu dijete boravi u predškolskoj ustanovi. Time se socijalizira i navikava uspostavljati ne samo kontakt, već i bliže odnose s nepoznatim ili nedovoljno poznatim vršnjacima. Pored toga, odvaja se i od roditelja ili drugih bliskih i značajnih osoba, što doprinosi njegovom socio-emotivnom sazrijevanju.

Ne bojati djecu školom

Jako je važno kod djeteta razvijati svijest o značaju i važnosti njegovog polaska u školu, čime se za jedan korak približava svijetu odraslih. Ni u kom slučaju ne treba ih zastrašivati. "Vidjet ćeš ti kad pođeš u školu gdje nema mame i tate, nećeš moći ovako da se ponašaš!" najčešća je rečenica roditelja koji u nekim situacijama ne znaju koje odgojne postupke da primjene, pa pribjegavaju nepoželjnim. Time se razvija negativna slika o školi i strah od nje. Onda nije ni čudo što su djeca, zastrašivana školom, obično lošiji đaci. Treba staviti značaj na djetetov polazak u školu, razviti kod njega osjećaj ponosa i osobne vrijednosti zbog toga. Ne treba gajiti ni neke suviše ružičaste predstave...

Sadržaj :

1 UVOD 3
1.1 Dve godine u predškolskoj ustanovi 4
1.1.1 Ne bojati djecu školom 4
1.1.2 U šoping za školu 4
1.1.3 Poticati radoznalost 4
1.1.4 Ne postoje glupa pitanja 4
1.1.5 Umesto odgovora dati pitanje 5
1.1.6 Važno je znati 6
1.1.7 Kako svladati dječji strah da će biti ostavljeno 6
1.1.8 Ne ostavljajte dijete samo 6
1.1.9 Ne iskradajte se iz kuće 6
1.1.10 Recite gdje i zašto idete 7
1.1.11 Odvajanje - postupno 7
1.1.12 Kratak rastanak 7
1.1.13 Odaberite pravu osobu 7
1.2 Strepnja kod djece predškolskog uzrasta 8
1.2.1 Emocije i dob 8
1.3 Karakteristike dječjih emocija 9
1.3.1 Dečije emocije su kratkotrajne 9
1.3.2 Dečije emocije su snažne 9
1.3.3 Emocije djeteta su nestabilne 9
1.3.4 Zajedno sa uzrastom emocije se sve više diferenciraju 10
1.3.5 Dijete ispoljava svoja osećanja 10
1.3.6 Strah i strepnja djece predškolskog uzrasta u prometu 10
1.3.7 Osobni primjer i dosljedno ponašanje odraslih 11
1.3.8 Moja sigurnost važnija je od svih nagrada ili kazni 12
2 ZAKLJUČAK 13
3 LITERATURA 14


PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
01-09-2010 08:05 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Socijalizacija djece predškolskog uzrasta - hr Dzemala 0 2,488 01-09-2010 07:57 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Depresija kod dece Dzemala 0 1,264 01-09-2010 05:51 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Razumijevanje države kod Platona -ij Dzemala 0 1,164 13-08-2010 07:35 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Strah od digitalizacije uma Dzemala 0 1,125 21-06-2010 10:20 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Pojam božijeg otkrivenja kod svetog Vasilija velikog Dzemala 0 753 17-06-2010 10:23 PM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: