Maja
Posting Freak
    
Poruka: 1,234
Pridružen: Nov 2011
|
Komparacija našeg modela b i programa predškolskog vaspitanja u Austriji
100% Kvalitetni diplomski radovi. 65000 Gotovih radova spremnih za download. Gotovi seminarski i diplomski radovi, izrada novih unikatnih seminarskih.
UVOD
Danas, u XXI veku, kada se živi ubrzanim tempom i kada roditelji sve više vremena provode na poslu ne bi li deci obezbedili koliko toliko lagodan život, predškolske ustanove su mesta u kojima deca provode veći deo vremena odvojena od roditelja. Neophodno je da vreme koje deca provedu u tim ustanovama bude kvalitetno provedeno i osmišljeno naravno od strane vaspitača. Predškolskim vaspitanjem se postavljaju temelji čitave buduće ličnosti i od njegovog kvaliteta zavisi uspešnost daljeg razvoja i učenja deteta.
Austrija je zemlja koja je specifična, pre svega, po uređenosti prostora u predškolskim ustanovama i kreativnosti koja je nadahnuta decom i dečjom igrom. Jezici koje najčešće možemo čuti u Austriji su nemački, mađarski, slovenački.
Austrijanci su poznati po tome što uživaju u dugim šetnjama po prirodi, pa samim tim i deca provode dosta vremena u prirodnom okruženju. Mnoge porodice u austrijskim selima bave se zemljoradnjom, čuvanjem brojnih životinja, pa deca odmalena imaju prilike da vide mnoge životinje da razviju taj osećaj brige o drugima i ljubavi prema životinjama. Ova zemlja je poznata i po tome što veliki značaj pridaje nezi deteta ali ne samo fizičkoj nezi već i negovanju dečjeg duha, slobode koji doprinosi harmoničnom razvoju ličnosti deteta u celini.
Predškolske ustanove u Austriji pohađa veći broj dece baš zbog prezaposlenosti oba roditelja i nemogućnosti da veći deo dana provedu pored njih. U tim ustanovama vaspitači nastoje da se deca osećaju bezbedno, prihvaćeno i sigurno, da mogu relativno samostalno da istražuju svet oko sebe, stičući pritom pozitivna iskustva.
SADRŽAJ
UVOD
I.TEORIJSKI PRISTUP 4
1.1. PRIKAZ PROGRAMA PREDŠKOLSKOG VASPITANJA U NAŠOJ ZEMLJI 4
1.1.2. OPŠTI RASPORED DNEVNOG BORAVKA U VASPITNOJ GRUPI 7
1.1.3. OPREMLJENOST SREDSTVIMA I USLOVI ZA VASPITNO- OBRAZOVNI RAD 7
1.1.4. STRUKTURA I NIVO VASPITNE GRUPE 7
1.1.5.SARADNJA SA PORODICOM 8
1.1.6. SARADNJA SA OSNOVNOM ŠKOLOM 8
1.1.7. SARADNJA SA LOKALNOM ZAJEDNICOM 9
1.1.8. STRUČNO USAVRŠAVANJE VASPITAČA 9
2. PRIKAZ PROGRAMA PREDŠKOLSKOG VASPITANJA U AUSTRIJI 10
2.1. BORAVAK DECE U PREDŠKOLSKOJ USTANOVI 11
2.2. OPREMLJENOST SREDSTVIMA I USLOVI ZA VASPITNO- OBRAZOVNI RAD 12
2.3. STRUČNO USAVRŠAVANJE VASPITAČA 12
2.4. SARADNJA SA PORODICOM 13
2.5. SARADNJA SA OSNOVNOM ŠKOLOM 13
2.6. SARADNJA SA LOKALNOM ZAJEDNICOM 14
II. KOMPARACIJA NAŠEG MODELA B I PROGRAMA PREDŠKOLSKOG VASPITANJA U AUSTRIJI 15
LITERATURA 17
PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>>
SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi
LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
|
|
02:44 PM |
|