Gotovi Seminarski Diplomski Maturalni Master ili Magistarski
Humanizam u menadžmentu obrazovanja - esej - Verzija za štampu

+- Gotovi Seminarski Diplomski Maturalni Master ili Magistarski (https://www.maturskiradovi.net/forum)
+-- Forum: Obrazovanje (/Forum-obrazovanje)
+--- Forum: Društvene nauke (/Forum-dru%C5%A1tvene-nauke)
+---- Forum: Menadžment (/Forum-menad%C5%BEment)
+---- Tema: Humanizam u menadžmentu obrazovanja - esej (/Thread-humanizam-u-menad%C5%BEmentu-obrazovanja-esej)


Humanizam u menadžmentu obrazovanja - esej - Maja - 09-03-2012 04:40 PM

100% Kvalitetni diplomski radovi. 65000 Gotovih radova spremnih za download. Gotovi seminarski i diplomski radovi, izrada novih unikatnih seminarskih.

UVOD

Teorijska saznanja o menadžmentu od sredine XX stoljeca, često se grupiraju oko pojedinih "škola mišljenja" od kojih se posebno izdvajaju procesualna ili funkcionalistička, empirijska, bihejvioristička, socijalno-sistemska, matematička, komparativistička i škola odlučivanja. I pored brojnih razlika, gotovo svi pripadnici navedenih "škola" su saglasni s tim da se u širem smislu menadžment može odrediti kao integrativni, kontinuirani proces kontrole ljudskog ponašanja koji se ostvaruje kroz različite aktivnosti pružanja pomoći, radi poboljšanja performanse organizacije. U tom kontekstu i menadžment znanja često se određuje kao proces kontrole znanja koje stoji u osnovi ponašanja članova grupe kojom se upravlja, u cilju poboljšanja performanse, odnosno kao proces kojim se kontrolišu korištenje i prenošenje znanja i vještina vezanih za rad, grupu i okruženje u kome ona djeluje. No, ovakvo, u osnovi dehumanizirano stanovište koje u fokus postavlja kontrolu ponašanja i performansu organizacije, nije u skladu sa svojim humanistickim orijentacijama.

Obrazovanje razvija ljudske kapacitete kao što su humanost, empatija, altruizam, susretljivost, komunikativnost, profesionalne i druge kompetencije. Bez ovih svojstava ličnosti savremena civilizacija ne bi mogla opstati. U tržišnoj utakmici koja vlada savremenim svijetom države se trude da planski i organizovano razviju ove kvalitete kod svojih građana. Nastavni planovi i programi se permanentno mijenjaju i osavremenjavaju kako bi se sačuvala tradicija, s jedne strane, i razvile kvalitete potrebne za život u XXI vijeku, s druge strane. Sazrelo je shvatanje da su danas ljudski kapaciteti osnova progresa dražava i naroda. Čovjek sa svojim intelektualnim, emocionalnim, socijalnim i radnim kapacitetima predstavlja najznačajniji izvor moći i bogatstva nacije ili države. Sociologija obrazovanja se upravo bavi odnosom individualnih mogućnosti i objektivnih društvenih okolnosti u kojima se one razvijaju.

Sadržaj

UVOD 3
1 Humanizacija menadžmenta obrazovanja 4
ZAKLJUČAK 6
LITERATURA 7