Gotovi Seminarski Diplomski Maturalni Master ili Magistarski

Puna verzija: Elektronsko poslovanje
Trenutno pregledate Lite verziju foruma. Pogledajte punu verziju sa odgovarajućim oblikovanjima.
Maturski, Seminarski , Maturalni ,Masters i Diplomski radovi iz Ekonomije i Ekonomike i Elektronsko poslovanje.

Analiza sopstvene ličnosti primenom ODISEY programa

U danasnjem svetu biznisa, pa samim tim i e-businessa, od ogromne je važnosti samopoznavanje ličnosti koja mora biti na prvo mestu u kreiranju plana i kompletnog projekta pokretanja i održavanja posla u definisanoj oblasti. Metoda “ODISEJ” programa sastoji se iz nekoliko najvažnijih pitanja na koja moramo dati odgovore:
- Ko sam ja? Ja sam individua koja stalno teži usavrsavanju i napredovanju radi ostvarenja svojih postavljenih ciljeva.
- Posto sam student više ekonomske škole nalazim se na odredjenom stupnju usavršavanja kao i pripreme za buduće zadatke koji će neminovno biti postavljeni pred mene sa zahtevom za što boljom adaptacijom na pomenute.

- Čemu težim? Težim pre svega boljoj adaptaciji za predstojece izazove u zivotu usklađujući sa time svoje obaveze i slobodno vreme sa slobodnim aktivnostima koje mi kao clanu društva pripadaju.

- Šta želim? Moje trenutne želje se odnose na završetak studija i pronalaženje posla koji će mi obezbediti materijalne uslove za nastavak planiranja života koji ce mi doneti odredjenu satisfakciju kako na poslu.

- Šta je sledeće? Moj sledeci korak jeste prelazak na cetvrtu godinu studija gde cu nastaviti svoje skolovanje i steci uslov za dalje napredovanje u smislu dobijanja magistrature i doktorata.

- Kako dostići viši nivo ličnosti? Pre svega u smislu svog obrazovanja, jacanja karaktera pomocu raznih psihickih vezbi koje mogu pojedinca da izdignu na visi nivo licnosti. Jer samo se vezbanjem (u psihickom I fizickom smislu) dolazi do savrsenstva.