Dzemala
Posting Freak

Poruka: 8,277
|
Elektronsko poslovanje
Maturski, Seminarski , Maturalni ,Masters i Diplomski radovi iz Ekonomije i Ekonomike i Elektronsko poslovanje.
Analiza sopstvene ličnosti primenom ODISEY programa
U danasnjem svetu biznisa, pa samim tim i e-businessa, od ogromne je važnosti samopoznavanje ličnosti koja mora biti na prvo mestu u kreiranju plana i kompletnog projekta pokretanja i održavanja posla u definisanoj oblasti. Metoda “ODISEJ” programa sastoji se iz nekoliko najvažnijih pitanja na koja moramo dati odgovore:
- Ko sam ja? Ja sam individua koja stalno teži usavrsavanju i napredovanju radi ostvarenja svojih postavljenih ciljeva.
- Posto sam student više ekonomske škole nalazim se na odredjenom stupnju usavršavanja kao i pripreme za buduće zadatke koji će neminovno biti postavljeni pred mene sa zahtevom za što boljom adaptacijom na pomenute.
- Čemu težim? Težim pre svega boljoj adaptaciji za predstojece izazove u zivotu usklađujući sa time svoje obaveze i slobodno vreme sa slobodnim aktivnostima koje mi kao clanu društva pripadaju.
- Šta želim? Moje trenutne želje se odnose na završetak studija i pronalaženje posla koji će mi obezbediti materijalne uslove za nastavak planiranja života koji ce mi doneti odredjenu satisfakciju kako na poslu.
- Šta je sledeće? Moj sledeci korak jeste prelazak na cetvrtu godinu studija gde cu nastaviti svoje skolovanje i steci uslov za dalje napredovanje u smislu dobijanja magistrature i doktorata.
- Kako dostići viši nivo ličnosti? Pre svega u smislu svog obrazovanja, jacanja karaktera pomocu raznih psihickih vezbi koje mogu pojedinca da izdignu na visi nivo licnosti. Jer samo se vezbanjem (u psihickom I fizickom smislu) dolazi do savrsenstva.
- Kako marketirati sebe? Potrebno je pre svega posedovati odredjena teorijska i praktična znanja iz oblasti u kojoj se usavršavamo, a nakon toga nase iskustvo se vremenom prosiruje kao rezultat obavljanja odredjenih zadataka I izvlacenjem same pouke iz njih.