derrick
Posting Freak
Poruka: 3,082
Pridružen: Jul 2009
|
Upotreba interneta u nastavi engleskog jezika u osnovnoškolskom obrazovanju
UVOD
"Ако мој образовни материјал има извесну ефикасност,она не потиче од његовог сполашњег изгледа, који ништа посебно и не садржи ништа ново, она потиче искључиво од начина на који сам се њиме послужио.”
Фридрих Фребел
Epoha u kojoj živimo možemo nazvati informatičkom jer je rezultat ne samo naučno-tehničke revolucije već prvenstveno intelektualne revolucije i velikih društvenih transformacija koje utiču na svet obrazovanja i zahtevaju njegovu kako unutrašnju tako i spoljašnju reformu. Posebno nas zanima takozvana unutrašnja reforma u pogledu menjanja organizacije, sadržaja, metoda i tehnika nastavnog i vannastavnog rada. Sve to pokušavamo da uskladimo sa našim društvenoekonomskim prilikama i da na bazi adekvatnih indikatora izvedemo savremenu koncepciju primene informatičkih tehnologija ne samo u nastavi i učenju nego i u ukupnom vaspitanju i nastavi.
Obrazovanje u svetu i kod nas ne zadovoljava uslove koji se pred njega postavljaju. Nezadovoljstvo sa stanjem u nastavi raste do visokoih tenzija, jer obrazovanje ne odgovara zahtevima za razvoj individue, društvenih odnosa. Ono ne stimuliše dovoljno razvojnu akceleraciju nauke i tehnologije.
Sadržaj
UVOD 1
I POGLAVLJE 8
1 INTERNET – NOVA TEHNOLOŠKA REVOLUCIJA 8
1.1 Nastanak i razvoj interneta 8
1.2 Uticaj naučno-tehnološke revolucije na obrazovanje 17
1.3 Primena interneta u obrazovanju 20
1.4 Primena interneta i računara u nastavi engleskog jezika 25
II POGLAVLJE 27
2 UPOTREBA INTERNETA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA U OSNOVNOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU 27
2.1 Početno usvajanje engleskog vokabulara u predškolskom periodu 27
2.2 Učenje engleskog jezika preko interneta 31
2.2.1 Prednost učenja engleskog jezika preko interneta 34
2.3 Multimedijalna sredstva u nastavi engleskog jezika 36
2.4 Savremene tehnologije u nastavi engleskog jezika 45
2.5 Multimedija u nastavi engleskog jezika 47
2.6 Interaktivne multimedijalne učionice u nastavi engleskog jezika 50
2.7 Delovi sistema interaktivne multimedijalne učionice engleskog jezika 51
III POGLAVLJE 56
3 ISTRAŽIVANJE 56
3.1 Problem istraživanja 56
3.2 Suština problema istraživanja 57
3.3 Hipotetički stavovi 59
3.4 Osnovno pitanje istraživanja 60
3.5 Rezultati ranijih istraživanja 60
3.6 Značaj istraživanja 61
3.7 Predmet istraživanja 62
3.8 Teorijsko određenje predmeta istraživanja 63
3.8.1 Analiza saznanja 63
3.8.2 Izbor i definisanje ključnih pojmova 64
3.8.3 Operacionalno određenje predmeta istraživanja 65
3.8.4 Prostorno, vremensko i disciplinarno određenje predmeta istraživanja 66
3.9 Ciljevi istraživanja 66
3.9.1 Naučni ciljevi istraživanja 66
3.9.2 Praktični ciljevi istraživanja 67
3.10 Hipoteza istraživanja 67
3.11 Način istraživanja 68
3.11.1 Izbor metoda 68
3.11.2 Izvori podataka 68
3.11.3 Obuhvat istraživanja 68
3.12 Naučna i društvena opravdanost istraživanja 69
3.13 Planovi istraživanja 69
3.14 Analiza istraživanja 70
ZAKLJUČAK 82
LITERATURA 88
PRILOG 92
PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>>
SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi
LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
|
|
06:16 PM |
|