Oblici učenja i obrazovanja u odraslom dobu

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,280
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Oblici učenja i obrazovanja u odraslom dobu
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.



Učenje je relativno trajna i progresivna promena ponašanja individue koja je rezultat prethodne aktivnosti individue. Za dete i odraslog čoveka kažemo da je od malih nogu naučio da se bori za ostvarenje onog što želi; za drugu decu kažemo da su ih roditelji naučili da plačem i drugim oblicima ucenjivanja postižu svoje ciljeve.
U pristupu poimanju odraslog čoveka, filozofskom i psihološkom, javljaju se dva najčešća kriterija: (1) genetski i {2) antropološki.
Teoriiski prilozi o pojmu odrastaso čovek razlikuje se međusobno među svojim polazištima, što je uslovljeno društveno-filozofskim i andragoškim pogledima njihovih autora. Ipak, sva ta razmatranja pojmovno prilaze odraslom čoveku sa tri stanovišta: ...


Odrastao čovek


U pristupu poimanju odraslog čoveka, filozofskom i psihološkom, javljaju se dva najčešća kriterija: (1) genetski i {2) antropološki . Prvi kriterij polazi od odraslog čoveka kao bića u genezi primarno ostajući na razvojnim karakteristikama svojstvenim pojedinim uzrasnim stupnjevima. Sa stanovišta mogućnosti učenja, kriterij je primarnog značaja jer otkriva njegove uzrasne relacije, a samim tim i uzrasne relacije edukacije.
Međutim, sa stanovišta poimanja odraslog čoveka, krajnje je nedovoljan jer pored razvojnih karakteristika postoje i odlike koje su opšte po svom značenju, imanentne, manje ili više, odraslom čoveku uopšte. Kako se tim problemom prevashodno bavi filozofska antropologija, to će antropološki pristup, odnosno otkrivanje i isticanje opštih svojstava odraslog čoveka, a samim tim i njegovih psiho-socijalnih posebnosti vis-a-vis adolescenta, činiti nužnu metodološku dopunu genetskom pristupu. . .



PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
25-03-2011 01:01 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Prednosti i mane upotrebe socijalnih mreža u procesu obrazovanja derrick 0 1,539 19-09-2013 03:51 PM
zadnja poruka: derrick
  Priznavanje prethodnog učenja derrick 0 1,070 19-09-2013 03:44 PM
zadnja poruka: derrick
  Vrste stručnog obrazovanja derrick 0 1,314 19-09-2013 03:23 PM
zadnja poruka: derrick
  Poremećaj ponašanja u predškolskom dobu i uticaj na ponašanje u školskom dobu derrick 0 1,976 22-01-2013 10:17 PM
zadnja poruka: derrick
  Javno-pravna ovlašćenja u oblasti predškolskog vaspitanja i obrazovanja Maja 0 1,509 23-02-2012 02:36 PM
zadnja poruka: Maja

Skoči na forum: