![]() |
Obuka i usavršavanje zaposlenih - Verzija za štampu +- Gotovi Seminarski Diplomski Maturalni Master ili Magistarski (https://www.maturskiradovi.net/forum) +-- Forum: Obrazovanje (/Forum-obrazovanje) +--- Forum: Društvene nauke (/Forum-dru%C5%A1tvene-nauke) +---- Forum: Menadžment (/Forum-menad%C5%BEment) +---- Tema: Obuka i usavršavanje zaposlenih (/Thread-obuka-i-usavr%C5%A1avanje-zaposlenih) |
Obuka i usavršavanje zaposlenih - derrick - 26-02-2014 12:03 AM UVOD 2 SADRŽAJ TEME Tema ovog seminarskog rada je obuka i usavršavanje zaposlenih. U radu će biti reči o razlozima potrebe i samom značaju obrazovanja i obuke zaposlenih u organizaciji. Radi potpunijeg objašnjenja pomenutog segmenta u menadžmentu Ijudskih resursa akcenat rada će biti stavljen na načine planiranja unapređivanja obrazovanja i obuke zaposlenih, te usmeravanju novih kadrova, tehnikama i metodama obuke, kao i tradicionalnom obučavanju i obrazovanju i današnjem, savremenom konceptu obrazovanja u funkciji kvaliteta organizovanja.
3 KLJUČNE REČI • Obuka i usavršavanje zaposlenih
• Tehnike i metode obuke • Koncepti obrazovanja Razumevanje pojave obuke (novo)zaposlenih i razvoj zahteva, pre svega, predstavlja zapravo razumevanje za sve promene koje se dešavaju kao rezutat učenja. Kada govorimo o obuci zaposlenih, onda govorimo ne samo o invidivualnoj obuci već i o grupnoj edukaciji i razvoju koje ima za cilj da koristi kako organizaciji, tako i samim kadrovima u implementiranju određene poslovne misije. Da bi jedna kompanija sačuvala svoju tržišnu poziciju i povećala konkurentsku prednost, ona mora da bude u stanju da stvori nova znanja, a ne da se samo oslanja na korišćenje postojećih. Stoga, kontinuirana obuka ima značajnu ulogu u razvoju individualnih i organizacionih performansi. Sadržaj 1 UVOD 3
2 SADRŽAJ TEME 3 3 KLJUČNE REČI 3 4 DEFINICIJA OSNOVNIH POJMOVA 4 5 RAZLOZI POTREBE ZA OBRAZOVANJEM I OBUČAVANJEM 4 6 PLAN UNAPREĐIVANJA OBRAZOVANJA I PLAN OBUČAVANJA 1 6.1 ANALIZA POTREBA ZA OBUKOM I EDUKOVANJEM 1 6.2 ANALIZA ZADATAKA 1 6.3 ANALIZA RADNOG UČINKA 2 6.4 POSTAVLJANJE CILJEVA OBUKE I PROŠIRIVANJE ZNANJA 2 7 SISTEMI PROGRAMA OBUČAVANJA I OBRAZOVANJA U PREDUZEĆU 2 8 USMERAVANJE NOVIH KADROVA 2 9 TEHNIKE I METODE OBUKE 3 9.1 OBUKA NA RADNOM MESTU 3 9.2 OBUKA VAN RADNOG MESTA 3 9.3 KOMBINOVANA OBUKA 3 9.4 NEFORMALNO UČENJE 3 9.5 OBUKA „ŠEGRTA" 3 9.6 SIMULIRANA OBUKA 4 9.7 OBUKA U POSEBNE SVRHE 4 10 TRADICIONALNI PRISTUP OBUČAVANJU I OBRAZOVANJU 4 10.1 TRADICIONALNI ČETVOROSTEPENI MODEL OBUKE OBUHVATA 4 11 SAVREMENI KONCEPTI OBRAZOVANJA U FUNKCIJI KVALITETA 5 12 KARAKTERISTIKE SAVREMENOG KONCEPTA OBRAZOVANJA 5 12.1 KONCEPT OBRAZOVANJA „PO MERI PREDUZEĆA" 5 13 UTVRĐIVANJE POTREBA ZA OBRAZOVANJEM 5 13.1 KONCEPT „ORGANIZACIJE KOJA UČI" (OKU) 6 13.2 NEGATIVNE POSLEDICE LOŠE OBUKE U SAVREMENIM KONCEPTIMA OBRAZOVANJA 7 14 MERENJE USPEHA, NJEGOVA KONTROLA I UPRAVLJANJE 8 14.1 MERE I PROCENE EFEKATA OBRAZOVANJA 8 14.2 INSTRUMENTI I MERE KONTROLE OBRAZOVANJA 8 15 OBUKA MENADŽERA 8 15.1 Metode obuke menadžera 9 16 PRIMERI OBUČAVANJA U VELIKIM SVETSKIM KOMPANIJAMA 10 17 ZAKLJUČAK 11 18 LITERATURA 12 KORIŠĆENI INTERNET SADRŽAJI 12 |