Merenje performansi organizacionog učenja i upravljanja znanjem - Verzija za štampu +- Gotovi Seminarski Diplomski Maturalni Master ili Magistarski (https://www.maturskiradovi.net/forum) +-- Forum: Obrazovanje (/Forum-obrazovanje) +--- Forum: Društvene nauke (/Forum-dru%C5%A1tvene-nauke) +---- Forum: Upravljanje znanjem (/Forum-upravljanje-znanjem) +---- Tema: Merenje performansi organizacionog učenja i upravljanja znanjem (/Thread-merenje-performansi-organizacionog-u%C4%8Denja-i-upravljanja-znanjem) |
Merenje performansi organizacionog učenja i upravljanja znanjem - derrick - 13-10-2013 09:56 AM Uvod Merenje performansi organizacionog učenja i upravljanja znanjem opterećeno je činjenicom da je bazirano pre svega na ljudskom odnosno soft faktoru organizacije. Tehnologija kao hard komponenta ima funkciju alata u međusobnom povezivanju ljudi.
Zbog navedenog, mnoge efekte nije moguće kvantitavno izmeriti i precizno iskazati. Alternativno izražavanje je moguće putem kvalitativnih opisa poboljšanja procesa unutar organizacije. Dodatni problem predstavlja i vremenski rok u kome se mogu očekivati efekti promena uslovljenih primenom navedenih koncepata. SADRŽAJ Uvod 3
1 Organizaciono učenje 3 2 Koncept upravljanja znanjem 4 3 Alternativni načini izražavanje efekata 5 Zaključak 7 Literatura 8 |