![]() |
Detektori u fizici jezgra i čestica - Verzija za štampu +- Gotovi Seminarski Diplomski Maturalni Master ili Magistarski (https://www.maturskiradovi.net/forum) +-- Forum: Obrazovanje (/Forum-obrazovanje) +--- Forum: Prirodne nauke (/Forum-prirodne-nauke) +---- Forum: Fizika (/Forum-fizika) +---- Tema: Detektori u fizici jezgra i čestica (/Thread-detektori-u-fizici-jezgra-i-%C4%8Destica) |
Detektori u fizici jezgra i čestica - Dzemala - 15-02-2011 11:08 PM Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.
S obzirom na to da je nastava najorganizovaniji oblik obrazovanja i vaspitanja to podrazumeva da se oni koji u njoj učestvuju, nastavnici i učenici moraju temeljno pripremati za njenu realizaciju. Termini „pripremanje“ i „planiranje“ se upotrebljavaju kao posebni ili se koriste kao jedan pojam, „pripremanje i planiranje“ dok neki autori „pripremanje“ smatraju širim pojmom koji obuhvata i „planiranje“. Stojanović smatra da su to dve faze u ukupnoj nastavnoj aktivnosti, koje obezbeđuju kvalitetnu nastavu. Da tokom nastavne aktivnosti ne bi dolazilo do improvizacije, nužno je planiranju pokloniti veliku pažnju da bi se: - nastava završila na vreme, - svakoj nastavnoj jedinici posvetilo onoliko vremena, koliko joj pripada s obzirom na njen značaj. Isti autor smatra da planiranju nastave treba da prethodi niz koraka, koji će vremenski odrediti pojedine faze nastave: - proučavanje vaspitno-obrazovnih zadataka određenog nastavnog programa, - proučavanje nastavnog programa, - proučavanje raspoloživog fonda časova u toku školske godine, - poznavanje izvora znanja. U vaspitno-obrazovnoj praksi, često se pojam „pripremanje nastavnika“ shvata pogrešno, kao pisana priprema za čas. Naravno da je pripremanje nastavnika mnogo širi pojam. To je proces koji je sastavni deo vaspitno-obrazovnog rada i traje sve dok nastavnik radi u školi. U Pedagoškom rečniku stoji da se pripremanje za nastavni čas sastoji od tri komponente: - sadržajne (stručne) pripreme, - pedagoške (didaktičko-metodičke) pripreme i - tehničke pripreme . . . S A D R Ž A J: UVOD 3 1 Detektori u fizici jezgra i čestica 5 1.1 Plan nastavnog procesa 5 2 Tok nastavnog procesa 8 2.1 Uvod - pojam detektora 8 2.2 Karakteristične osobine detektora 8 2.2.1 Rezolucija i osnovne statistike 8 2.2.2 Karakteristično vreme 9 2.2.3 Korekcije mrtvog vremena 10 2.2.4 Efikasnost 10 2.3 Podela detektora u fizici jezgra i čestica 12 2.4 Vrste detektora u fizici jezgra i čestica 12 2.4.1 Jonizacioni brojači 13 2.4.2 Jonizacioni detektori sa tečnošću 15 2.4.3 Poluprovodnički jonizacioni brojači 15 2.4.4 Scintilacioni detektori 16 2.4.5 Fotomultiplikatori i fotodiode 18 2.4.6 Čerenkovi brojači 19 2.4.7 Tranzicioni detektori 20 3 Ponavljanje 22 ZAKLJUČAK 23 LITERATURA 24 PRILOZI 26 |