Gotovi Seminarski Diplomski Maturalni Master ili Magistarski

Puna verzija: Nejednakosti u vaspitanju i obrazovanju mladih
Trenutno pregledate Lite verziju foruma. Pogledajte punu verziju sa odgovarajućim oblikovanjima.
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.


Proučavanje nejednakosti u obrazovanju izazvano je empirijskim saznanjima da škola nije u stanju ostvariti prvobitno joj namijenjenu egalizatorsku ulogu. Još donedavno isticalo se obrazovanje kao značajno i moćno sredstvo za postizanje i osiguravanje jednakosti i pored činjenice da se ljudi rađaju nejednaki. Osim ove egalizatorske uloge obrazovanje je poprimalo i vrijednost osnovnog i najvažnijeg faktora društvene pokretljivosti, sredstva pomoću kojeg će se individua „nižeg“ podrijetla moći uzdići na društvenoj ljestvici. „Svatko tko posjeduje sposobnosti i neophodnu energiju za rad, trebalo bi da ima jednake šanse da uspije i napreduje u jednom društvu bez obzira na njegovo podrijetlo“-predstavljalo je dominantno shvaćanje uloge obrazovanja u demokratskim društvima. Ubrzo se međutim pokazalo da obrazovanje nije svemoguć ključ za rješavanje svih problema jedne društvene zajednice. Ova saznanja su izbila na površinu 60-tih godina, popraćena nepobitnim empirijskim činjenicama da su kvalitete i vrijednosti pripisani školi daleko od mogućeg i realnog. Suvremena proučavanja stanja u školskim sistemima, nakon više desetljeća velike ekspanzije, pokazala su da obrazovanje kao mogući faktor jednakosti ima brojna ograničenja i to sve očiglednija i izrazitija i da je daleko od toga da postane šansa za sve. Prva upozorenja na nedemokratičnost i selektivnost školskih sistema odnosila su se na alarmirajuće male postotke učenika iz nižih slojeva kojima je dostupno srednje i visoko obrazovanje. Ubrzo zatim ustanovljeno je i da osnovno, najčešće obvezno obrazovanje nije oslobođeno selektivnosti i da se razlike prema porodičnom porijeklu uočavaju na samom startu školovanja ili možda već odmah po rođenju...

SADRŽAJ:


Uvod……………………………………………………………………3
Ekspanzija obrazovanja i nejednakosti…………………………………4
Školski sistemi između društvenih i individualnih zahtjeva…………....4
Nejednakost šansi……………………………………………………… 5
Selektivnost obrazovnih sistema………………………………………. 6
Individua kao faktor nejednakosti u obrazovanju…………………….... 7
Individualne sposobnosti:uspjeh u školi-uspjeh u životu……………… 7
Rasna,klasna i spolna pripadnost kao izvor nejednakosti………………9
Zaključak………………………………………………………………..10
Literatura………………………………………………………………..11
Referentni URL