18-06-2010, 10:51 PM
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz biologije, sociologije, psihologije ,filozofije , ekologije, fizike, geografije, Istorije i hemije.
Razvoj omladinske politike na teritoriji opštine Zvornik pokrenut je početkom 2003. godine kroz projekat koji je imao za cilj da uspostavi 12 elemenata/mehanizama omladinske politike na lokalnom nivou , koji su na osnovu evropske prakse i dokumenata preduslov za kreiranje Strategije za mlade na lokalnom nivou. Dakle, možemo reći da za kvalitetnu izradu Strategije za mlade moramo imati dvije dimenzije: institucionalne korake koji su neophodni za uvođenje omladinske politike na lokalnom nivou te transparentan proces pisanje Strategije za mlade koji vodi lokalna uprava. Posebnu ulogu u kompletnom procesu dali su podmlaci političkih partija koje su svojim djelovanjem i radom uticali na izradu samog dokumenta.
Naravno, podršku procesu su davale i druge međunarodne organizacije na čelu sa GTZ-om. Ključna stvar je da proces uvođenja omladinske politike bude u skladu sa evropskim najboljim praksama. Još jednom napominjemo kroz kompletan proces koji traje već četiri godine kao osnov su uzimani dokumenti:
• Evropska povelja o učešću mladih u životu na lokalnom i regionalnom nivou - Savjeta Evrope;
• Bijela knjiga o mladima - Evropske komisije;
• 11 indikatora omladinske politike Savjeta Evrope i Evropskog omladinskog foruma;
• Rezolucija o mladima u BiH - Parlamentarna skupština BiH (Službeni glasnik BiH, broj: 12/03) i
• SIROP (12 elemenata/mehanizama, koje smo već naveli)...
SADRŽAJ
UVOD – STANJE OMLADINSKE POLITIKE U ZVORNIKU
OCJENA STANJA
RAZRADA I PRIJEDLOG RJEŠENJA
ZAKLJUČAK
LITERATURA
Razvoj omladinske politike na teritoriji opštine Zvornik pokrenut je početkom 2003. godine kroz projekat koji je imao za cilj da uspostavi 12 elemenata/mehanizama omladinske politike na lokalnom nivou , koji su na osnovu evropske prakse i dokumenata preduslov za kreiranje Strategije za mlade na lokalnom nivou. Dakle, možemo reći da za kvalitetnu izradu Strategije za mlade moramo imati dvije dimenzije: institucionalne korake koji su neophodni za uvođenje omladinske politike na lokalnom nivou te transparentan proces pisanje Strategije za mlade koji vodi lokalna uprava. Posebnu ulogu u kompletnom procesu dali su podmlaci političkih partija koje su svojim djelovanjem i radom uticali na izradu samog dokumenta.
Naravno, podršku procesu su davale i druge međunarodne organizacije na čelu sa GTZ-om. Ključna stvar je da proces uvođenja omladinske politike bude u skladu sa evropskim najboljim praksama. Još jednom napominjemo kroz kompletan proces koji traje već četiri godine kao osnov su uzimani dokumenti:
• Evropska povelja o učešću mladih u životu na lokalnom i regionalnom nivou - Savjeta Evrope;
• Bijela knjiga o mladima - Evropske komisije;
• 11 indikatora omladinske politike Savjeta Evrope i Evropskog omladinskog foruma;
• Rezolucija o mladima u BiH - Parlamentarna skupština BiH (Službeni glasnik BiH, broj: 12/03) i
• SIROP (12 elemenata/mehanizama, koje smo već naveli)...
SADRŽAJ
UVOD – STANJE OMLADINSKE POLITIKE U ZVORNIKU
OCJENA STANJA
RAZRADA I PRIJEDLOG RJEŠENJA
ZAKLJUČAK
LITERATURA