04-06-2010, 12:01 PM
Maturski, Seminarski , Maturalni ,Masters i Diplomski radovi iz Ekonomije, Finansija, Ekonomike i Elektronsko poslovanje.
Буџет представља основни, а у неким случајевима и једини инструмент прикупљања јавних прихода и финансирања јавних расхода у савременим државама. Представља систематски и у бројкама изражен преглед државних потреба и треба да послужи као обавезан привредни план за државно газдинство у будућем периоду. Посматрајући државе независно од њиховог уређења, буџет је у свакој држави основни документ за финансирање државних, јавних функција. Свака држава буџет дрфинише у оквиру управног акта, или закона.
Србија као земља у транзицији има за циљ да свој економски живот трансформише и уреди на начин на као што су урадиле и друге земље у транзицији на свом путу ка Европској унији. Поље рада се може апострофирати кроз узроке настанка буџетског суфицита у земљама са ниским порезима. Буџет Србије треба да представља пут којим економија иде и мора да издржи повећана социјално-економска издавања јер све више људи остаје без посла услед трансформација предузећа која се налазе у државној својини и других обавеза која се намећу пред државом...
БУЏЕТСКА СТРУКТУРА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ 2006. ГОДИНЕ
Народна скупштина Републике Србије донела је 28.11.2005. године закон о буџет Републике Србије за 2006. годину. Овим законом су предвиђени приходи у износу од 487,9 милијарди динара, а укупни расходи од 448,33 милијарде динара. Предвиђени приходи од ПДВ-а и акциза износе око 338,7 милијарде или 69.5% буџета. Као главна ставка овог буџета истакнут је суфицит од чак 39,56 милијарди динара. Овом свему треба додати и износ предвиђене инфлације од 10,4%. Треба напоменути да је у овом тренутку још постојала Државна заједница и да су за њене потребе одвојене 55,37 милијарди динара...
САДРЖАЈ
УВОД 2
1. БУЏЕТСКА СТРУКТУРА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ 2006. ГОДИНЕ 3
2. УЗРОЦИ БУЏЕТСКОГ СУФИЦИТА 7
3. УТИЦАЈ БУЏЕТСКОГ СУФИЦИТА НА АГРАГ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ 8
ЗАКЉУЧАК 11
ЛИТЕРАТУРА 12
Буџет представља основни, а у неким случајевима и једини инструмент прикупљања јавних прихода и финансирања јавних расхода у савременим државама. Представља систематски и у бројкама изражен преглед државних потреба и треба да послужи као обавезан привредни план за државно газдинство у будућем периоду. Посматрајући државе независно од њиховог уређења, буџет је у свакој држави основни документ за финансирање државних, јавних функција. Свака држава буџет дрфинише у оквиру управног акта, или закона.
Србија као земља у транзицији има за циљ да свој економски живот трансформише и уреди на начин на као што су урадиле и друге земље у транзицији на свом путу ка Европској унији. Поље рада се може апострофирати кроз узроке настанка буџетског суфицита у земљама са ниским порезима. Буџет Србије треба да представља пут којим економија иде и мора да издржи повећана социјално-економска издавања јер све више људи остаје без посла услед трансформација предузећа која се налазе у државној својини и других обавеза која се намећу пред државом...
БУЏЕТСКА СТРУКТУРА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ 2006. ГОДИНЕ
Народна скупштина Републике Србије донела је 28.11.2005. године закон о буџет Републике Србије за 2006. годину. Овим законом су предвиђени приходи у износу од 487,9 милијарди динара, а укупни расходи од 448,33 милијарде динара. Предвиђени приходи од ПДВ-а и акциза износе око 338,7 милијарде или 69.5% буџета. Као главна ставка овог буџета истакнут је суфицит од чак 39,56 милијарди динара. Овом свему треба додати и износ предвиђене инфлације од 10,4%. Треба напоменути да је у овом тренутку још постојала Државна заједница и да су за њене потребе одвојене 55,37 милијарди динара...
САДРЖАЈ
УВОД 2
1. БУЏЕТСКА СТРУКТУРА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ 2006. ГОДИНЕ 3
2. УЗРОЦИ БУЏЕТСКОГ СУФИЦИТА 7
3. УТИЦАЈ БУЏЕТСКОГ СУФИЦИТА НА АГРАГ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ 8
ЗАКЉУЧАК 11
ЛИТЕРАТУРА 12