13-10-2013, 09:56 AM
Uvod
SADRŽAJ
Merenje performansi organizacionog učenja i upravljanja znanjem opterećeno je činjenicom da je bazirano pre svega na ljudskom odnosno soft faktoru organizacije. Tehnologija kao hard komponenta ima funkciju alata u međusobnom povezivanju ljudi.
Zbog navedenog, mnoge efekte nije moguće kvantitavno izmeriti i precizno iskazati. Alternativno izražavanje je moguće putem kvalitativnih opisa poboljšanja procesa unutar organizacije. Dodatni problem predstavlja i vremenski rok u kome se mogu očekivati efekti promena uslovljenih primenom navedenih koncepata.
Zbog navedenog, mnoge efekte nije moguće kvantitavno izmeriti i precizno iskazati. Alternativno izražavanje je moguće putem kvalitativnih opisa poboljšanja procesa unutar organizacije. Dodatni problem predstavlja i vremenski rok u kome se mogu očekivati efekti promena uslovljenih primenom navedenih koncepata.
SADRŽAJ
Uvod 3
1 Organizaciono učenje 3
2 Koncept upravljanja znanjem 4
3 Alternativni načini izražavanje efekata 5
Zaključak 7
Literatura 8
1 Organizaciono učenje 3
2 Koncept upravljanja znanjem 4
3 Alternativni načini izražavanje efekata 5
Zaključak 7
Literatura 8