Gotovi Seminarski Diplomski Maturalni Master ili Magistarski

Puna verzija: Inteligentni tutorski sustavi (ITS) -hr
Trenutno pregledate Lite verziju foruma. Pogledajte punu verziju sa odgovarajućim oblikovanjima.
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.


Živimo u vremenu gdje je informacijska i komunikacijska tehnologija dosegla zavidnu moć i korist, a još me više impresionira to što znam da iz dana u dan, sata u sat postaje još moćnija, korisnija i preciznija. Računalo je postalo neizbježno u svakodnevnom životu . Biti pismen ne znači više samo znati čitati i pisati, važno je biti i informatički pismena osoba. Tako i učenici odrastaju u okruženju suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije, gdje većina škola ima učionice opremljene računalima, a učenici ta računala koriste u svrhu stjecanja znanja, ali i kako su ovi članci pokazali, i u svrhu svog osobnog zadovoljstva za novim informacijama i igrama.
Promjene koje nastaju učenjem ostavljaju trajan utisak u našem kognitivnom području, jer uočavamo neke bitnosti, znanja, informacije ili vještine za koje prije nismo znali. Upravo uočavanjem tih saznanja postajemo sposobniji da uočimo ili čak i riješimo neki problem pred nama, te procijeniti je li krajnje rješenje dobro ili ne.
U tradicionalnoj nastavi kakvu mi poznajemo učitelj je taj koji je aktivan (prenosi znanje), a učenik najčešće bude pasivni sudionik. Interaktivna nastava poučavanja po modelu jedan-na-jedan potiče učenika na konstruktivno razmišljanje i odgovor.
Razna istraživanja pokazuju da učenje kod inteligentnih tutorski sustava daju bolje rezultate, jer se sustav prilagođava individualnim potrebama učenika. U daljnjoj seminarskoj razradi objasnit ću svoje shvaćanje modula učenika, oslanjajući se na literaturu dr. sc. Slavomira Stankova....


SADRZAJ

Uvod……………………………………………………………………………………….2
1. Inteligentni tutorski sustavi (ITS)……………………………………3
2. Modul učenik…………………………………………………………………………...4
2.1. Vrste ciljanih znanja………………………………………………………………….5
2.2. Razlike između učenika i stručnjaka……………………………….5
3. Dijagnostika znanja učenika……………………………………………………………6
4. Važnost uočavanja pogrješke učenika……………………………….7
Prilog- Osvrt na članke:
Slavomir Stankov, Marko Rosić, Branko Žitko, Ani Grubišić: Upotreba modela Tutor Expert System za oblikovanje inteligentnih tutorskih sustava
Suzana Tomaš: Učenje i poučavanje učenika primarnog obrazovanja pomoću tutorskog sustava……………………………………………………………………………………..9
Literatura…………………………………………………………………………………12



Referentni URL