Dzemala
Posting Freak
Poruka: 8,277
Pridružen: May 2010
|
Znacaj osposobljenosti
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.
Ucenje je najtipicnija odlika ljudskog bica. Kroz proces ucenja ljudi usvajaju znanje, vrednosti, stavove i ve.tine, kao i modele pona.anja i aktivnosti. Kao posledica procesa ucenja, svaka osoba je u stanju da obavlja neke stvari koje ona nije znala ili nije umela da uradi pre nego sto se proces zavrsi. Kroz proces ucenja ljudska bica mogu da pobolsaju svoja znanja i vestine i da se stalno razvijaju kao licnosti.
Ciljevi ucenja u skoli moraju uzeti u obzir obuku ucenika za pro-aktivni pristup licnim, profesionalnim i javnim izazovima u zivotu. Ucenje i nastava u skoli treba da naglase i stimulisu ucenike da postanu "konstruktori" svog sopstvenog ucenja. Prethodno znanje, cak i ono koje je na odgovarajuci nacin preneseno, ne moze ni na koji nacin zameniti ucesce svakog pojedinog ucenika u procesu organizacije znanja i specificnih akcija u svakoj oblasti u nastavnoj grupi kojoj ucenik pripada.
Tradicionalne strategije i metode ucenja i nastave nisu poklanjale veliku paznju vestinama drustvene komunikacije, radu na kompjuterskoj mrezi,odlucivanju, preuzimanju rizika i resavanju problema,nego su se samo brinuli o nekritickom "opterecenju" ucenika gomilom cinjenicnih podataka i pojmova. Ali, znanje steceno u skoli nije samo sebi cilj. Usvajanje znanja treba povezati s razvojem stavova I sposobnosti koje su u stanju da stimuli.u interesovanja i sposobnosti ucenika da ucestvuje u drustvenom zivotu.
Procesi dinamickog razvoja u drustvu i u oblastima nauke, kulture i tehnologije uticali su i omogucili, promene metoda, sredstava i organizacionih oblika nastave. Ovo je, sa svoje strane, dovelo do sustinskih promena u uloga ucenika, nastavnika, roditelja i svih drugih zainteresovanih faktora u zajednici.
Naglasava se da je savremena nastava sredstvo koje ce olaksati proces ucenja i individualni razvoj ucenika. Ne smatra se vise da je nastava sredstvo samo po sebi, vec nacin koji ce ohrabriti ucenike i osposobiti ih da budu aktivni u procesu ucenja i nastave. Tokom procesa ucenja i nastave nastavnici treba da se trude:
• da razvijaju inicijativu i samostalnost kod ucenika;
• da razvijaju odgovornost ucenika za postignute rezultate u ucenju;
• da naglasavaju znacaj razlicitih potreba ucenika,njihova interesovanja i talenat;
• da se aktivno ukljucuju u rad svakog pojedinog ucenika;
• da razvijaju komunikativne i druge drustvene vestine;
• da razvijaju sposobnosti samoocenjivanja kod ucenika;
• da razvijaju organizacione i radne vestine kao sto su zajednicka odgovornost, pronalaenje potrebnih informacija, odredjivanje rokova za zavrsetak razlicitih zadataka, odlucivanje o koriscenju razlicitih pomagala koje ce olaksati ucenje i obezbediti postizanje ocekivanog rezultata ...
PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>>
SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi
LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
|
|
11:56 PM |
|