Vrste učenja - organiziciono ponašanje
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz menadžmenta proizvodnje.
Organizaciono ponašanje je razumevanje, predviđanje i kontrola ljudskog ponašanja u organizaciji.
Organizaciono ponašanje uključuje znanja iz različitih naučnih disciplina: antropologije, sociologije, psihologije, teorije organizacije i upravljanja ljudskim resursima.
Učenje je složeni psihički proces promene ponašanja na osnovu usvojenog znanja i iskustva. Obuhvata usvajanje navika, informacija, znanja, veština i sposobnosti. To je proces uskladištavanja podataka u skladištu pamćenja.
Fiziološki faktori koji utiču na učenje su starosno doba, pol, dispozicija, umor i motivacija.
Od psiholoških uslova za uspešno učenje najvažniji su: namera, želja i volja.
Za učenje je važno da se odvija na istom mestu, tako da već samim prilaženjem tom mestu znamo da ćemo tu nešto naučiti i osećati se ugodno.
Učenje delimo prema tipu građe, prema načinu učenja i prema nameri.
Pojam ubrzanog učenja javio se u savremenom ubrzanom društvu koje želi doći na brz i jednostavan način do korisnih informacija.
Postoji osam inteligencija, a to su: jezička inteligencija, logičko-matematička inteligencija, vizualno-prostorna inteligencija, muzička inteligencija, telesno-kinestetička inteligencija,
društvena (interpersonalna) inteligencija, lična (intrapersonalna) inteligencija, prirodna inteligencija.
Jedna od savremenih tehnika koja pomaže u učenju su mentalne mape. Mentalna mapa je dijagram koji se koristi da bismo prikazali reči, ideje, zadatke ili druge stvari međusobno povezane i poređane oko centralnog pojma ili ideje.
SADRŽAJ
UVOD...............................................................................................................................3
UČENJE....................................................................................................................4
FIZIOLOŠKI FAKTORI........................................................................................4
Kako se motivisati za učenje?..................................................................................5
PSIHOLOŠKI USLOVI USPEŠNOG UČENJA...................................................6
NIVO AKTIVNOSTI UČENJA..............................................................................6
USLOVI ZA UČENJE.............................................................................................7
VRSTE UČENJA.....................................................................................................7
BITNE KARAKTERISTIKE UČENJA ZNAČAJNE ZA ŽIVOT....................10
UBRZANO UČENJE.............................................................................................10
UČENJE U ORGANIZACIJI...............................................................................12
POSLOVICE, CITATI, IZREKE........................................................................14
ZAKLJUČAK..............................................................................................................15
LITERATURA.............................................................................................................16
http://www.maturskiradovi.net/eshop
|