Maja
Posting Freak
    
Poruka: 1,234
Pridružen: Nov 2011
|
Stručna i profesionalna priprema učitelja za rad sa muzički darovitom decom
100% Kvalitetni diplomski radovi. 65000 Gotovih radova spremnih za download. Gotovi seminarski i diplomski radovi, izrada novih unikatnih seminarskih.
Uvod
,,Naći kod svakog čoveka karakterističnosti,
što ga razlikuju od drugih, znači poznavati ga.“
Hermann Hesse
Težnja za stručnom i profesionalnom pripremom učitelja za rad sa darovitom decom u 21.veku, nameće potrebu da učitelji razvijaju brojne pedagoške kompetencije, odnosno da se oni osposobljavaju za nove uloge-dizajnera programa i sredine u kojoj deca uče, organizatora pedagoške klime u kojoj se razvoj dece nenasilno podstiče odgovarajućim kognitivnim, afektivnim i psihomotoričkim izazovima, kreatora pedagoško-stvaralačkih situacija, stručnih voditelja i posrednika celovitog razvoja dece, programera individualnog napredovanja svakog deteta, organizatora problemskog i stvaralačkog učenja, inspiratora radoznalosti i kreativnosti i dr. Od profesionalizma učitelja zavisi u kojoj će meri deca razvijati svoje talente i sposobnosti neophodne za život u savremenoj civilizaciji.
Ako posmatramo kompetentnost učitelja za rad sa darovitom decom iz ugla ciljeva vaspitanja i obrazovanja koji se odnose na pravilan razvoj deteta u jednu zrelu, srećnu i celovitu ličnost, može se reći da stručnost kadra koji će sa decom školskog uzrasta raditi, igra gotovo posebnu ulogu. Ali, teško je izdvojiti samo stručnost kao osnovnu kompetenciju za rad u okviru ove profesije. Ni najstručnija osoba neće moći da pruži detetu oslonac, ukoliko njen psihološki profil pokazuje da je ona ne-empatična, bezosećajna, tvrda ili kruta u odnosima sa drugima, emotivno ili socijalno siromašna.
Sadržaj
Uvod
2. Opšte kompetencije savremenih učitelja za rad sa decom školskog uzrasta 5
2.1. Karakteristike nastavnika i učitelja koji rade sa muzički obdarenom decom 13
3. Muzička darovitost i strategije savremenih učitelja za rad sa darovitom decom 15
3.1. Opšte karakteristike darovitosti 15
3.1. Muzičke sposobnosti i specifična muzička darovitost 22
3.2. Identifikacija darovitosti i strategije rada učitelja sa muzički darovitom decom 37
3.3. Razvijanje muzičkih sposobnosti učenika i forme muzičkog stvaralaštva 57
3.4. Individualizacija u radu sa darovitom decom kao strategija njenog podsticanja 60
3.5. Podrška porodične sredine muzički nadarenoj deci i saradnja porodice darovitog deteta sa školom 65
3.6. Istraživanje o uticaju stručne i profesionalne pripreme učitelja 21. veka za rad sa decom koja su muzički darovita 75
4. Zaključak 85
PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>>
SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi
LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
|
|
08:07 PM |
|