Saradnja pedagoga sa nastavnicima u planiranju i realizaciji aktivnosti u skoli.

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,280
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Saradnja pedagoga sa nastavnicima u planiranju i realizaciji aktivnosti u skoli.
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.


Pedagog, uz direktora jedini u celini pokriva vaspitno obrazovanu strukturu škole. Pedagog se nesme izgubiti u raznorodnosti problema i aktivnosti. On mora stručno i vešto vršiti selekciju i distribuciju svih školskih zbivanja, i uključivati sebe lično u ono što treba neposredno ili posredno samostalno ili u saradnju sa drugima da radi ili da reši. Zapravo, školi je neophodan pedagoški stručnjak za pitanja vaspitanja i obrazovanja u školi, koji može i pratiti i kontrolisati, i usmeravati(savetovati), i koordinirati ali i unapređivati.
Kod pedagoga je u prvom planu kreativna uloga planera ukupnog toka nastavnog procesa i nastavnog rada u školi.
Baveći se sa školom u celini pedagog uvek ima pred sobom krajni cilj svih aktivnosti, a to je učenik.
Vaspitno-obrazovni proces se ostvaruje, velikim delom, posredstvom socijalnih uloga. Iz ovog sledi da vaspitno-obrazovni ishodi u velikoj meri zavise od stepena prihvaćenosti i ponašanja u skladu sa opšteobrazovnim normama, kao i stečenog iskustva kroz odnose sa drugima. Vaspitni rad koji ima za cilj, između ostalog, postizanje dobre socijalizacije mora da sadrži sledeće komponente:
- Otvorenu i ravnopravnu komunikaciju između učenika i nastavnika
- Otvorenu komunikaciju između nastavnika i roditelja učenika
- Podsticanje razvoja empatije ...

SADRŽAJ

1 Uvod 3
2 Uloga pedagoga u školi 4
2.1 Otvorena i ravnopravna komunikacija između pedagoga i nastavnika 5
2.2 Otvorena komunikacija sa roditeljima učenika 6
3 Uloga nastavnika u planiranju aktivnosti 8
4 Praćenje i unapređivanje nastave 10
5 Svakodnevna saradnja 14
6 PLANIRANJE I PROGRAMIRANJE RADA ŠKOLSKOG PEDAGOGA 15
7 Zakljucak 18
8 LITERATURA 20




PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
09-06-2010 10:55 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Područje aktivnosti za razvoj govora derrick 0 1,440 06-03-2014 12:42 AM
zadnja poruka: derrick
  Igre i aktivnosti koje razvijaju maštu i društvenost deteta derrick 0 1,778 21-09-2013 12:15 AM
zadnja poruka: derrick
  Princip integracije u organizaciji i provođenju likovnih aktivnosti u dječijem vrtiću derrick 0 1,545 19-09-2013 03:48 PM
zadnja poruka: derrick
  Izvanškolske potrebe mladih i organizacija slobodnovremenskih aktivnosti - hr derrick 0 1,536 22-01-2013 11:27 PM
zadnja poruka: derrick
  Kognitivno bihejvioralno savetovanje sa mladima u poremećaju sa ponašanjem derrick 0 1,175 22-01-2013 11:25 PM
zadnja poruka: derrick

Skoči na forum: