Organizacija i funkcionisanje internih kontrola

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,280
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Organizacija i funkcionisanje internih kontrola
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.


Na početku XXI veka, najšira javnost je glavna ciljna grupa čije potrebe revizori moraju da zadovolje. Suštinska uloga revizije je da se učine pouzdanijim finansijske informacije za potrebe svetskih tržišta kapitala i uloga revizora u izveštavanju tela i organa iz javnog sektora širom sveta, s ciljem sticanja poverenja najšire javnosti u njihov rad.

Javni sektor prolazi kroz značajne promene što je posledica privatizacije mnogih ključnih područja, kao i konkurentskih pritisaka kroz aranžmane tipa obaveznog konkurentskog tendera. Razliku između privatnog i javnog sektora su suzile reforme novog javnog menadžmenta. Računovodstveni razvoj se usmerava u pravcu promovisanja budžetiranja, unapređenja godišnjeg izveštavanja i sl. Računovodstvo se pomerilo od pasivnog posmatranja i izveštavanja o promenama u raspodeli gotovine ka analizi i planiranju budućih promena, što je stvorilo pretpostavke za započinjanje ogromnih promena u javnom sektoru i povezanim organizacijama.

Privredni rast i društvenu stabilnost može osigurati samo transparentna vlada. Razvijanje nove prakse i procedure za upravljanje javnim sektorom je jedan od uslova da bi se vlada učinila odgovornom. Lansiranje razumljivog skupa međunarodnih računovodstvenih standarda ( IPSAS ) za javni sektor koji treba da omoguće poređenje između različitih vlada, u različitim delovima sveta, je jedan od mogućih pristupa. IPSAS nisu svemogući ali mogu podržati na odgovarajući način promenu menadžmenta u javnom sektoru i poboljšati predstojeću praksu pa tako stvoriti pogodno tlo za reformu javnog sektora. Javna preduzeća predstavljaju posebnu kategoriju privrednih društava koji imaju specifičan položaj u ostvarenju svojih funkcija, isto tako i specifične probleme koji ih pogađaju i sa kojima moraju da se bore. Javna preduzeća deluju kao društva kapitala čiji su vlasnici država i jedinice lokalne samouprave.

Posledice svih nedorečenosti u njihovom ekonomskom profilisanju odnosno u pozicioniranju imovine, obaveza i kapitala, prihoda, rashoda, dobitaka, gubitaka najjasnije se iskazuju u njihovim bilansima. Za sve one koji imaju izražen interes u javnim preduzećima problem su neistiniti i neobjektivni finansijsko računovodstveni iskazi. Revizija finansijsko računovodstvenih iskaza javnih preduzeća ima veliki značaj u realizaciji ciljeva upravljanja javnim preduzećima kao i u inplementaciji novog javnog menadžmenta. Ubrzanje procesa privatizacije i jačanje njegove transparentnosti predstavlja najbrži način da se privuku strane investicije u većem obimu. Među mnogobrojnim prioritetima Razvojne strategije kod nas, je ubrzanje procesa privatizacije kao i jačanje njegove transparentnosti, a koja bi predstavljala najbrži i najlakši način za privlačenje stranih investicija, koje su nam neophodne zbog povećanja zaposlenosti, tehnološke modernizacije industrije sa ciljem podizanja njene konkurentnosti na stranom tržištu....

Sadržaj :

UVOD 3
1.1 Pojam i definicija interne kontrole 6
1.1.1 Interna kontrola i interna revizija 8
1.2 Načela revizije 8
1.2.1 Revizije i kontrola 9
1.3 Značaj interne kontrole 9
1.4 Vrste internih kontrola 11
1.5 Komponente interne kontrole 12
1.5.1 Kontrolno okruženje 12
1.5.2 Sistem kontrole koju primenjuje rukovodstvo 13
1.5.3 Kontrolni postupci 14
1.5.4 Adekvatno razdvajanje dužnosti 14
1.5.5 Odgovarajuća autorizacija transakcija i aktivnosti 15
1.5.6 Adekvatna dokumentacija i zapisi 15
1.5.7 Fizička kontrola nad imovinom i zapisima 16
1.5.8 Kontrola ciljeva 16
1.5.9 Nezavisne provere 17
1.5.10 Procena rizika 17
1.5.11 Informacija i komunkacija 18
1.5.12 Monitoring 18
1.6 Ciljevi i zadaci interne kontrole 19
1.6.1 Otkrivanje prevara i pronevera u organizacijama 21
1.6.2 Korupcija 21
1.7 Organizovanje i način funkcionisanja internih kontrola 22
1.7.1 Organizacija službe interne kontrole u preduzeću 23
1.7.2 Prava i dužnost interne kontrole 23
1.7.3 Vrste interne kontrole u preduzeću 24
1.7.4 Načela interne kontrole 24
1.7.5 Način izveštavanja u preduzećima 25
1.7.6 Delokrug rada službe interne kontrole 25
1.7.7 Ograničenja u implementaciji interne kontrole u preduzeću 26
1.7.8 Interna revizija kao podrška poslovnom odlučivanju 29
1.8 Pravci razvoja interne revizije 31
ZAKLJUČAK 33
LITERATURA 35


PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
07:32 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Organizacija kulture i ponašanja derrick 0 1,236 03-02-2013 03:47 PM
zadnja poruka: derrick
  Država kao politička organizacija - ij Dzemala 0 1,754 10-09-2010 03:49 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Struktura i organizacija društva Dzemala 0 2,212 01-09-2010 08:08 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Kontrola besa Dzemala 0 1,110 01-09-2010 06:32 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Država i organizacija vlasti Dzemala 0 1,121 17-06-2010 05:19 PM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: