derrick
Posting Freak
Poruka: 3,082
Pridružen: Jul 2009
|
Obuka i usavršavanje zaposlenih
UVOD
2 SADRŽAJ TEME
Tema ovog seminarskog rada je obuka i usavršavanje zaposlenih. U radu će biti reči o razlozima potrebe i samom značaju obrazovanja i obuke zaposlenih u organizaciji. Radi potpunijeg objašnjenja pomenutog segmenta u menadžmentu Ijudskih resursa akcenat rada će biti stavljen na načine planiranja unapređivanja obrazovanja i obuke zaposlenih, te usmeravanju novih kadrova, tehnikama i metodama obuke, kao i tradicionalnom obučavanju i obrazovanju i današnjem, savremenom konceptu obrazovanja u funkciji kvaliteta organizovanja.
3 KLJUČNE REČI
• Obuka i usavršavanje zaposlenih
• Tehnike i metode obuke
• Koncepti obrazovanja
Razumevanje pojave obuke (novo)zaposlenih i razvoj zahteva, pre svega, predstavlja zapravo razumevanje za sve promene koje se dešavaju kao rezutat učenja. Kada govorimo o obuci zaposlenih, onda govorimo ne samo o invidivualnoj obuci već i o grupnoj edukaciji i razvoju koje ima za cilj da koristi kako organizaciji, tako i samim kadrovima u implementiranju određene poslovne misije.
Da bi jedna kompanija sačuvala svoju tržišnu poziciju i povećala konkurentsku prednost, ona mora da bude u stanju da stvori nova znanja, a ne da se samo oslanja na korišćenje postojećih. Stoga, kontinuirana obuka ima značajnu ulogu u razvoju individualnih i organizacionih performansi.
Sadržaj
1 UVOD 3
2 SADRŽAJ TEME 3
3 KLJUČNE REČI 3
4 DEFINICIJA OSNOVNIH POJMOVA 4
5 RAZLOZI POTREBE ZA OBRAZOVANJEM I OBUČAVANJEM 4
6 PLAN UNAPREĐIVANJA OBRAZOVANJA I PLAN OBUČAVANJA 1
6.1 ANALIZA POTREBA ZA OBUKOM I EDUKOVANJEM 1
6.2 ANALIZA ZADATAKA 1
6.3 ANALIZA RADNOG UČINKA 2
6.4 POSTAVLJANJE CILJEVA OBUKE I PROŠIRIVANJE ZNANJA 2
7 SISTEMI PROGRAMA OBUČAVANJA I OBRAZOVANJA U PREDUZEĆU 2
8 USMERAVANJE NOVIH KADROVA 2
9 TEHNIKE I METODE OBUKE 3
9.1 OBUKA NA RADNOM MESTU 3
9.2 OBUKA VAN RADNOG MESTA 3
9.3 KOMBINOVANA OBUKA 3
9.4 NEFORMALNO UČENJE 3
9.5 OBUKA „ŠEGRTA" 3
9.6 SIMULIRANA OBUKA 4
9.7 OBUKA U POSEBNE SVRHE 4
10 TRADICIONALNI PRISTUP OBUČAVANJU I OBRAZOVANJU 4
10.1 TRADICIONALNI ČETVOROSTEPENI MODEL OBUKE OBUHVATA 4
11 SAVREMENI KONCEPTI OBRAZOVANJA U FUNKCIJI KVALITETA 5
12 KARAKTERISTIKE SAVREMENOG KONCEPTA OBRAZOVANJA 5
12.1 KONCEPT OBRAZOVANJA „PO MERI PREDUZEĆA" 5
13 UTVRĐIVANJE POTREBA ZA OBRAZOVANJEM 5
13.1 KONCEPT „ORGANIZACIJE KOJA UČI" (OKU) 6
13.2 NEGATIVNE POSLEDICE LOŠE OBUKE U SAVREMENIM KONCEPTIMA OBRAZOVANJA 7
14 MERENJE USPEHA, NJEGOVA KONTROLA I UPRAVLJANJE 8
14.1 MERE I PROCENE EFEKATA OBRAZOVANJA 8
14.2 INSTRUMENTI I MERE KONTROLE OBRAZOVANJA 8
15 OBUKA MENADŽERA 8
15.1 Metode obuke menadžera 9
16 PRIMERI OBUČAVANJA U VELIKIM SVETSKIM KOMPANIJAMA 10
17 ZAKLJUČAK 11
18 LITERATURA 12
KORIŠĆENI INTERNET SADRŽAJI 12
PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>>
SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi
LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
|
|
12:03 AM |
|