Nejednakosti u vaspitanju i obrazovanju mladih

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,277
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Nejednakosti u vaspitanju i obrazovanju mladih
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.


Proučavanje nejednakosti u obrazovanju izazvano je empirijskim saznanjima da škola nije u stanju ostvariti prvobitno joj namijenjenu egalizatorsku ulogu. Još donedavno isticalo se obrazovanje kao značajno i moćno sredstvo za postizanje i osiguravanje jednakosti i pored činjenice da se ljudi rađaju nejednaki. Osim ove egalizatorske uloge obrazovanje je poprimalo i vrijednost osnovnog i najvažnijeg faktora društvene pokretljivosti, sredstva pomoću kojeg će se individua „nižeg“ podrijetla moći uzdići na društvenoj ljestvici. „Svatko tko posjeduje sposobnosti i neophodnu energiju za rad, trebalo bi da ima jednake šanse da uspije i napreduje u jednom društvu bez obzira na njegovo podrijetlo“-predstavljalo je dominantno shvaćanje uloge obrazovanja u demokratskim društvima. Ubrzo se međutim pokazalo da obrazovanje nije svemoguć ključ za rješavanje svih problema jedne društvene zajednice. Ova saznanja su izbila na površinu 60-tih godina, popraćena nepobitnim empirijskim činjenicama da su kvalitete i vrijednosti pripisani školi daleko od mogućeg i realnog. Suvremena proučavanja stanja u školskim sistemima, nakon više desetljeća velike ekspanzije, pokazala su da obrazovanje kao mogući faktor jednakosti ima brojna ograničenja i to sve očiglednija i izrazitija i da je daleko od toga da postane šansa za sve. Prva upozorenja na nedemokratičnost i selektivnost školskih sistema odnosila su se na alarmirajuće male postotke učenika iz nižih slojeva kojima je dostupno srednje i visoko obrazovanje. Ubrzo zatim ustanovljeno je i da osnovno, najčešće obvezno obrazovanje nije oslobođeno selektivnosti i da se razlike prema porodičnom porijeklu uočavaju na samom startu školovanja ili možda već odmah po rođenju...

SADRŽAJ:


Uvod……………………………………………………………………3
Ekspanzija obrazovanja i nejednakosti…………………………………4
Školski sistemi između društvenih i individualnih zahtjeva…………....4
Nejednakost šansi……………………………………………………… 5
Selektivnost obrazovnih sistema………………………………………. 6
Individua kao faktor nejednakosti u obrazovanju…………………….... 7
Individualne sposobnosti:uspjeh u školi-uspjeh u životu……………… 7
Rasna,klasna i spolna pripadnost kao izvor nejednakosti………………9
Zaključak………………………………………………………………..10
Literatura………………………………………………………………..11


PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
11:19 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Metodologija istrazivanja u obrazovanju Dzemala 0 6,003 20-07-2010 11:11 PM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: