Morfoloske karakteristike ucenika mladjih razreda osnovne skole

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,280
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Morfoloske karakteristike ucenika mladjih razreda osnovne skole
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.

Morfološke karakteristike dece prestavljaju osnovu izučavanja bio-psiho-socijalnog statusa čoveka u najširem smislu. Praćenja morfoloških karakteristika dece predmet je više naučnih disciplina. U fizičkoj kulturi morfološke karakteristike i njihovo poznavanje služe pravilnom odabiru i primeni telesnih vežbi, kao i pravilnom određivanju opterećenja u trenažnom procesu i nastavi fizičkog vaspitanja. Morfološke karakteristike dece se u dužem vremenskom periodu menjaju u smislu prvenstveno povećanja longitudinalne dimenzionalnosti. Ova pojava nazvana je akceleracijom rasta i razvoja.

Fizička kultura svakako nije samo vrhunski sport, mada bi se prema pažnji koju sport dobija u svakodnevnom životu reklo da je upravo tako.

U osnovi, ona je predstavljena sa još dva, zdravstveno daleko važnija dela, fizičkim vaspitanjem i rekreacijom.......

Značaj fizičkog vaspitanja

Fizičko vaspitanje predstavlja izuzetno značajno područje sadržaja vaspitne delatnosti. Iako zanimanje za ovo područje sadržaja vaspitnog uticaja na mlade i odrasle postoji odavno, tek u novije vreme fizičko vaspitanje intenzivno zaokuplja pažnju pedagoških teoretičara, odnosno teoretičara sa područja fizičke kulture. U tom smislu ovo područje vaspitne delatnosti se u savremenoj stručnoj literaturi pojavljuje pod različitim nazivima: fizičko vaspitanje, fizičko - zdravstveno vaspitanje, telesno i zdravstveno vaspitanje i sl. Ali, bez obzira na terminološku neujednačenost prisutnu kod savremenih autora iz ove oblasti, njihove interpretacije sadržaja ove problematike potvrđuju da se različiti nazivi mogu shvatiti kao sinonimi. Otvoreno je, međutim, pitanje koji je od ovih termina najprihvatljiviji, odnosno koji je najrasprostranjeniji u literaturi iz područja fizičkog vaspitanja. Naš je utisak da se naziv fizičko vaspitanje najčešće susreće u pedagoškoj literaturi, što nije nimalo slučajno. Taj naziv blizak je terminu telesno vaspitanje, ali po našem mišljenju, nešto više izražava zdravstvenu komponentu fizičkog vaspitanja, koju shodno tome nije potrebno posebno naglašavati u označavanju ovog područja sadržaja vaspitne delatnosti....

Vaspitni zadaci zauzimaju posebno značajno mesto u strukturi zadataka fizičkog vaspitanja. Reč je, u stvari, o tome da se kroz fizičko vaspitanje, njegove sadržaje, sredstva i metode iskazuju višestrani vaspitni uticaji. To, u stvari, znači da programi i oblici fizičkog vaspitanja obezbeđuju širok okvir za razvoj društveno - moralnih, intelektualnih, estetskih i drugih vrednosti i sposobnosti vaspitanika. Tako, se na primer, u procesu fizičkog vaspitanja mogu iznaći brojne mogućnosti i načini da učenici steknu društveno poželjne obrasce ponašanja. Kao značajne indikatore pozitivne socijalizacije, odnosno pozitivnog moralnog ponašanja u fizičkom vaspitanju navodimo - kooperativno ponašanje, fer ponašanje (poštenu igru) sportsko ponašanje, timsku igru, samokontrolu, lojalnost, čestitost i dr. Savremeni autori sa područja fizičkog vaspitanja naglašavaju da pozitivna socijalizacija doprinosi kohezivnosti sportskih grupa i kolektiva, utiče na formiranje pozitivnih stavova i karaktera, kao i to da je u funkciji moralnog razvoja učenika. Posebno se ističe da će potreba za pripadanjem sportskoj grupi ili kolektivu, koja je veoma razvijena na osnovnoškolskom uzrastu i još više na srednjoškolskom, biti lakše zadovoljena ukoliko je novi član kompetentniji u odgovarajućoj sportskoj veštini.....

Sadržaj:

1 Uvod 3
2 Značaj fizičkog vaspitanja 5
3 Morfološke karakteristike učenika mlađih razreda osnovne škole 10
3.1 Pojam morfološke karakteristike 10
3.2 Srednje detinjstvo 13
3.3 Antropometrijske karakteristike u srednjem detinjstvu 14
3.4 Dosadašnja istraživanja na mlađem školskom uzrastu 21
4 Zaključak 22
5 Literatura 22


Popis tabela

Tabela 1. Procentualni iznosi visine tela 16
Tabela 2. Visina i težina zdravog deteta 17
Tabela 3. Frekvencija disanja u jednom minutu 19






PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
17-05-2010 01:59 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Odgojna uloga škole -hr derrick 0 1,495 06-03-2014 12:45 AM
zadnja poruka: derrick
  Uloga nastavnika geografije u upravljanju škole derrick 0 1,452 04-03-2014 03:09 PM
zadnja poruka: derrick
  Zastupanje u praksi socijalnog rada – primer akcije zastupanja romske dece 8 razreda derrick 0 1,424 22-01-2013 06:21 PM
zadnja poruka: derrick
  Zastupanje u praksi socijalnog rada – primer akcije zastupanja učenika oš. derrick 0 1,187 22-01-2013 06:18 PM
zadnja poruka: derrick
  Kvalitet rada škole Maja 0 1,941 23-02-2012 02:53 PM
zadnja poruka: Maja

Skoči na forum: