Komunikaciona kompetentnost u profesionalnom radu nastavnika zdravstvene nege

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
derrick Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 3,085
Pridružen: Jul 2009
Poruka: #1
Komunikaciona kompetentnost u profesionalnom radu nastavnika zdravstvene nege
Komunikaciona kompetentnost u profesionalnom radu nastavnika zdravstvene nege

1.1 Kompetencije nastavnika zdravstvene nege i problemi edukacije


Uspešnost realizacije koncepta obrazovanja u školama u velikoj meri zavisi od znanja i umešnosti nastavnika. Njegova uloga je da preispituje postojeću školsku praksu kao i znanja na kojima ona počiva, te da predlaže i uvodi inovacije za njihovo unapređenje. Tradicionalno više (visoko) obrazovanje medicinskih sestara, primarno je bilo usmereno na prenos specifičnih teorijskih i metodoloških znanja iz naučne discipline - zdravstvene nege. Znatno manje je bilo usmereno na osposobljavanje studenata za praktičnu primenu tih znanja u profesionalnom kontekstu. Kada su se svršeni studenti zapošljavali, obično im se zameralo da su dobro potkovani teorijskim znanjima, ali da su nedovoljno osposobljeni za brza uključivanja u svet rada. Raskorak između sticanja teorijskih znanja i razvoja praktičnih veština u tradicionalnim studijskim programima smanjuje se uvođenjem nove paradigme u visokom obrazovanju, tj. uvođenjem kurikuluma usmerenog na kompetencije, što je i jedan od glavnih zadataka Bolonjskog procesa.

Kompetencije predstavljaju dinamičnu kombinaciju znanja, razumevanje, veština i sposobnosti, a studenti zdravstvene nege razvijaju ih tokom procesa učenja. Zbog toga možemo reći da su kompetencije finalni proizvod obrazovnog procesa. Naravno, ne postoji, niti može postojati apsolutna saglasnost oko toga šta bi zapravo trebalo da budu znanja, veštine i sposobnosti koje treba da budu postavljene kao cilj obrazovanja. Različiti partneri u procesu obrazovanja (akademsko osoblje, poslodavci, diplomirani studenti, studenti koji su još u procesu obrazovanja itd.) obično imaju različita gledišta o tome šta bi trebalo da budu završne kompetencije, i o tome koje kompetencije su najvažnije.

Sadržaj

1 Komunikaciona kompetentnost u profesionalnom radu nastavnika zdravstvene nege 3
1.1 Kompetencije nastavnika zdravstvene nege i problemi edukacije 3
1.2 Komunikaciona kompetentnost nastavnika 5
2 Anketa za nastavnike 7
3 Anketa za učenike 7
LITERATURA 8


PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
19-09-2013 04:13 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Uloga nastavnika geografije u upravljanju škole derrick 0 1,437 04-03-2014 03:09 PM
zadnja poruka: derrick
  Sistemska porodična terapija u radu sa decom sa poremećajem u ponašanju derrick 0 1,525 22-01-2013 09:53 PM
zadnja poruka: derrick
  Uloga nastavnika u prevenciji grafitomanije derrick 0 784 22-01-2013 09:24 PM
zadnja poruka: derrick
  Pojam i značaj primene pedagoške dijagnostike u radu vaspitača Dzemala 0 3,603 15-08-2011 09:03 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Lutkarske igre u nastavi i radu sa decom Dzemala 0 3,191 15-08-2011 08:44 PM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: