Informatika u osnovnoj školi iz perspektive učenika i roditelja

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,277
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Informatika u osnovnoj školi iz perspektive učenika i roditelja
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.


Dok je tradicionalno obrazovanje inertno na promene i trajno u konfliktu sa okruženjem, radikalne izmene postojećeg stanja nisu moguće bez primene nove obrazovne tehnologije. Modernizacija nastavnih sadržaja podrazumeva pronalaženje tehnologije upravljanja nastavnim procesom kako bi učenici stekli savršenije navike, sposobnosti i veštine. Nastava kao upravljiv proces ima svoje specifičnosti ali se u njoj mogu prepoznati i mnogi elementi i procesi tipični za veliku klasu sistema.
Informatika kao računarska nauka pojavljuje se sredinom 60-tih godina prošlog veka, kada se uči na univerzitetima uz matematiku, prvenstveno radi teoretskih istraživanja i rešavanja numeričih zadataka. Pojava personalnih računara 80-tih, a pogotovu 90-tih godina omogućiće nastavu informatike prvo u srednjim školama, učenici su se obrazovali za programerske poslove. Zahvaljujući dalje novom grafičkom okruženju nastava informatike se uvodi i u osnovne škole, pri čemu je primarna računarska pismenost.


Informatika u osnovnoj školi iz perspektive učenika i roditelja

Informatika u osnovnoj školi iz perspektive učenika


Kvalitet rada tradicionalne škole ne može u dovoljnoj meri da zadovolji potrebe savremenog društva.

Iz toga koncepta izvučen je maksimum i ne može se očekivati da on donese nove kvalitete. A kad se jedna tehnologija potpuno iscrpi, moraju se uvoditi nove jer nastava ne sme ostati na dosad postignutom.

Moderno društvo zahteva od pojedinca da samostalno prikuplja informacije, da upravlja njima, analizira ih i pretvara u upotrebljivo znanje. Nedostaci tradicionalne nastave se posebno ogledaju u domenu individualizacije nastave i učenja, podizanja unutrašnje i spoljašnje motivacije, i realnijeg i objektivnijeg vrednovanja znanja učenika. U razredno - časovnom sistemu učenik je u poziciji objekta, a ne subjekta nastave. Kao objekat u nastavi učenik se razvija pod diktatom vaspitnih ciljeva i njihovih ostvarivanja u kojima je učenik pasivan, a kao subjekat nastave učenik je ličnost koja se razvija na osnovu svojih sposobnosti, uključuje psihičku aktivnost. Tradicionalna nastava zahteva od učenika reprodukciju znanja, a ne aktivnu izgradnju znanja...

S A D R Ž A J


UVOD 3
1 Informatika u osnovnoj školi iz perspektive učenika i roditelja 4
1.1 Informatika u osnovnoj školi iz perspektive učenika 4
1.2 Informatika u osnovnoj školi iz perspektive roditelja 9
ZAKLJUČAK 13
LITERATURA 14



PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
10:48 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Matursli rad - Program za vođenje evidencije učenika srednjih škola erik_bananamen 0 2,290 28-04-2011 12:54 PM
zadnja poruka: erik_bananamen
  Virtuelna stvarnost - Informatika Dzemala 0 4,116 17-04-2011 02:44 AM
zadnja poruka: Dzemala
  Računarske mreže - Informatika Dzemala 0 3,021 17-04-2011 02:42 AM
zadnja poruka: Dzemala
  Procesori - Informatika Dzemala 0 2,760 17-04-2011 02:38 AM
zadnja poruka: Dzemala
  Open Source - Informatika Dzemala 0 2,672 17-04-2011 02:36 AM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: