Dzemala
Posting Freak
    
Poruka: 8,277
Pridružen: May 2010
|
E-learning
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.
Šta je elektronsko učenje?
Elektronsko učenje definišemo kao nastavu koja se isporučuje računaru preko CD-ROM-a, Internet-a ili intranet-a sa sledećim karakteristikama:
- uključuje se sadržaj bitan za objekat učenja
- koriste se nastavne metode kao što su primeri i vežbe da bi pomogli učenju
- koriste se elementi medijuma kao što su reči i slike da bi se isporučio sadržaj metoda
- grade se nova znanja i veštine povezane sa individualnim ciljevima učenja ili da bi se poboljšale organizacione performanse
Kao što se može videti, ova definicija ima nekoliko elemenata koji se tiču šta, kako i zašto e-učenje.
Šta - Kursevi e-učenja uključuju i sadržaj (informacije) i instrukcione metode (tehnike) koje pomažu ljudima da nauče sadržaj.
Kako - Kursevi e-učenja se isporučuju preko računara koristeći reči u formi izgovorenog ili štampanog teksta i slike kao što su ilustracije, slike. animacije ili video.
Zašto - Kursevi e-učenja imaju nameru da pomognu onome koji učI, da su mu na dohvatu lični ciljevi učenja ili da izvrši svoje poslove na način da poboljša ciljeve krajnjeg rezultata radne organizacije.
"e" u nazivu e-učenje upućuje na "kako" - kurs je digitalizovan pa može biti memorisan u elektronskoj formi. "učenje" u e-učenju upućuje na "šta" - kurs uključuje sadržaj i načine da bi se pomoglo ljudima da nauče - i "zašto" - jer je svrha da se pomogne pojedincima da postignu edukacione ciljeve ili da se pomogne organizacijama da izgrade veštine koje bi poboljšale izvođenje posla. (Maravić, 2005: 4)
Proces razvoja e-učenja
e-učenje koje donosi povratak investicija je razvijeno prema sledećem sistematičnom procesu:
Analize performansi
Svi projekti e-učenja treba da počnu analizama performansi da bi se odredilo a) da će obuka ispuniti važne organizacione ciljeve popunjavajući prazninu u znanju i veštinama i b) da je e-učenje najbolje isporučeno rešenje. Česta obuka se zahteva da bi se rešili organizacioni problemi koji nisu prouzrokovani nedostatkom znanja i veština. U ovim slučajevima, koren uzroka problema treba biti definisan i jedno skupo rešenje kao što je obuka treba da bude izbegnuto. Ako se obuka zahteva, onda analize treba da uzmu u obzir razmene između različitih isporučenih alternativa kao što su učionica, na poslu, e-učenje ili njihova mešavina.
Definisanje sadržaja e-učenja
Sledeći analize performansi, tim počinje dizajn kursa definišući sadržaj potreban za izvršenje posla ili ispunjenje edukacionog cilja. Potrebno je početi sa analizama zadataka posla i znanja potrebnog za izvršenje ovih zadataka. Razvojni tim e-učenja posmatra i intervjuiše ljude koji su eksperti na poslu da bi definisali poslovnu veštinu i znanje. Za razvoj softvera koji se odnosi na kurs (coursenjare) za šire edukacione svrhe, radije od analiza posla, razvojni tim obavlja analize sadržaja da bi definisao glavne teme i povezane podteme koje treba da budu uključene. Bazirano na analizama ili posla ili sadržaja, tim kategoriše sadržaj e-lekcije u činjenice, koncepte, procese, procedure i principe...
PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>>
SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi
LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
|
|
10:55 PM |
|