Gotovi Seminarski Diplomski Maturalni Master ili Magistarski

Puna verzija: Efikasnost učenja pri različitim nivoima buke
Trenutno pregledate Lite verziju foruma. Pogledajte punu verziju sa odgovarajućim oblikovanjima.
UVOD

Umesto da zamišljamo učenje kao jedinstveni proces, bilo bi realističnije razmišljati o reči “učenje” kao o terminu koji se odnosi na široki raspon mentalnih događaja u našem umu. Oni se po mnogo čemu razlikuju, ali dele neke zajedničke elemente. Na primer, svi oblici učenja uključuju promenu koja se događa u pojedincu koji uči. Često, ali ne uvek, ta je promena vidljiva u ponašanju osobe. Promena koju donosi učenje u mnogim slučajevima pomaže u proširenju kapaciteta tog pojedinca.

Međutim, osim što može pomagati u prilagođavanju, učenje na njega može da utiče i negativno. Na samom početku, poslužili smo se citatom Majkla Houa kako bismo istakli složenost teme učenja i faktora koji utiču na uspešnost učenja. Učenje se javlja kao proces relativno trajnih promena pojedinca, nastalih tokom obavljanja novih aktivnosti a koje se ogledaju u njegovom izmenjenom načinui ponašanja. Takođe, neki autori pod učenjem podrazumevaju svaku promenu ponašanja koja je rezultat vežbanja i iskustva, ili pak da je učenje aktivnost koja dovodi do promena u ponašanju. Značaj učenja se ogleda u tome što se pute učenja može efikasno delovati na celu strukturu čovekovih osobina i tako izazvati relativno trajne promene njegove ličnosti.

Sadržaj:

1 UVOD 3
2 Osobine i efekti buke 4
3 Faktori efikasnog učenja 6
4 Efikasnost učenja pri različitim nivoima buke 10
5 ZAKLJUČAK 12
LITERATURA 14
Referentni URL