Usvajanje vokabulara engleskog jezika kod dece predškolskog uzrasta

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,280
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Usvajanje vokabulara engleskog jezika kod dece predškolskog uzrasta
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadžment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetništvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.


Nastavni oblici su didaktički strukturirane komponente jedinstvene organizacije, osnove nastavnog rada kojima se rešavaju odnosi i učešče nastavnika i učenika u nastavnom radu. „U našoj novijoj didaktici uobičajena je klasifikacija oblika rada prema broju učenika školskog odeljenja koji istovremeno zajednički rade na određenim nastavnim zadacima. Po tom kriterijumu govori se o sociološkim oblicima rada ili o tzv. brojčanim formacijama učenika pri zajedničkom radu. U takve oblike se ubrajaju frontalni, grupni, rad u paru (tandem) i individualni .

Budući da je engleski jezik zastupljen širom sveta, potreba za izučavanjem ovog jezika su sve veće. Pre informacije o engleskom jeziku primamo od nastavnika u toku nastavnog procesa. Nastavnik je taj koji planira čas, bira oblike, sredstva i metode rada i čini da njegov čas bude poučan i zasnovan na didaktičko metodičkim zahtevima. Svaki od navedenih nastavnih oblika zauzima svoje mesto u nastavi engleskoj jezika i ima svoju vrednost i funkciju. Bilo da se radi o nastavi jezičkih sposobnosti ili jezičkih elemenata, na svakom času moguća je kombinacija sva četiri oblika rada. Njihovom upotebom postužemo da čas bude fleksibilan, učenicima zanimljiv i što je od najveće važnosti, zagarantovano je usvajanje predviđene nastavne grane.

Nastavni oblici imaju veliki značaj u nastavi engleskog jezika, nastavni proces čine efikasnijim i dinamičnijim, motivišu učenike na rad i utiču na razvijanje učeničkih sposobnosti da rade kako u grupama, tako i u paru i individualno. Nastavni oblici su značajni kako za nastavnika tako i za učenike. Nastavniku omogućuju da prati učenike, da ih kontroliše, proverava njihovo znanje i sposobnosti da rade primenjujući engleski jezik. S druge strane nastavni oblici podstiču učenike na aktivnost, navode ih da razmišljaju, da donose odluke. Učenici se navikavaju da slušaju druge, bilo da je to nastavnik ili neki drugi učenik. Navikavaju se da saranuju sa drugim učenicima ali i da rade samostalno...

Sadržaj:

UVOD 3
1.1 Jezik i kultura u nastavnoj praksi 4
1.2 Usvajanje vokabulara engleskog jezika - grupni oblik rada sa decom 6
1.3 Psihološke osnove grupnog rada 8
1.3.1 Psihološke osnove nastanka grupa 8
1.3.2 Odnosi u malim grupama 8
1.3.3 Formiranje učeničkih grupa 9
1.3.4 Organizacija prostora za učenje 11
1.3.5 Artikulacija časa u grupama 12
1.3.6 Uloga nastavnika u interaktivnom radu 12
1.3.7 Saradnja i takmičenje u malim grupama 13
1.4 Rad u parovima (tandem) 16
1.4.1 Mogući učinci rada u parovima 16
1.4.2 Teškoće i ograničenja rada u parovima 17
1.4.3 Formiranje parova 17
1.4.4 Organizacija rada u parovima 18
ZAKLJUČAK 20
LITERATURA 22



PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
14-08-2011 12:38 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Skoči na forum: