Savremeno shvatanje permanentnog obrazovanja

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,280
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Savremeno shvatanje permanentnog obrazovanja
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.



Savremeni koncept obrazovanja razvijen je na bazi poznatih osnovnih pravila do kojih se došlo praksom i andragoško - didaktičkim istraživanjima. Učenje se shvata kao proces u kome svaki polaznik ima aktivnu ulogu. Akcenat je na metodama samoučenja (rešavanja problema, vežbanja, komunikacije).
Pojam permanentno obrazovanje - hteli mi to ili ne - ponovo postaje aktuelan ne samo zbog toga što mu idu na ruku, evropske integracije već i zato što ne postoji drugi način da se iskažu njegove najznačajnije karakteristike celovitost, koherentnost, razuđenost i, pored ostalog, dugoročnost....


Definisanje pojmova

Termin permanentno obrazovanje u različitim se kulturama i država različito prihvata i shvata. U zemljama engleskog govornog područja kontinuirano obrazovanje (continuing education) uglavnom se odnosi na trajno profesionalno obrazovanje odraslih, dok se njihovo trajno (doživotno) neprofesionalno obrazovanje naziva obrazovanjem odraslih (adult education). Takvo različito razumevanje pojmova kontinuiranog obrazovanja i obrazovanja odraslih rezultat je tradicije obrazovnog razvoja u Velikoj Britaniji.
Izraz permanentno obrazovanje (permanent education) upotrebljava se u nekoliko različitih značenja. Vijeće Europe upotrebljava ga u značenju permanentnog obrazovanja još od 1971. godine. Francuzi ga kao éducation permanente više rabe u značenju doživotnog obrazovanja, ali i povratnog obrazovanja (éducation récurrente). . .

Sadržaj

1. Uvod................. 1
1.1. Definisanje pojmova ………………………………2
1.2. Konceptualni okviri i ciljevi kontinuiranog profesionalnog obrazovanja na univerzitetu
1.3. Konceptualni okviri kontinuiranog profesionalnog obrazovanja.....3
1.4. Ciljevi kontinuiranog profesionalnog učenja ..........4
1.5. Andragoške pretpostavke KPO-a ........6
1.6. Utvrdjivanje potreba za KPO-om ..........6
1.7. Modeli kontinuiranog profesionalnog obrazovanja .......7
1.8. Organizacija i evaluacija kontinuiranog procesa obrazovanja ......7
2. Ideja o permanentnom učenju ...............9
2.1. Prednosti permanentnog učenja ...........9
2.2. Stanje u svetu ..............10
2.3. Medjunarodni programi koji se bave permanentnim učenjem .....11
3. Obrazovanje odraslih u Evropi .............11
4. Permanentno obrazovanje i obrazovanje odraslih .........14
5. Zaključak ................16
6. Literatura ................18





PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
25-03-2011 01:42 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Prednosti i mane upotrebe socijalnih mreža u procesu obrazovanja derrick 0 1,495 19-09-2013 03:51 PM
zadnja poruka: derrick
  Vrste stručnog obrazovanja derrick 0 1,282 19-09-2013 03:23 PM
zadnja poruka: derrick
  Javno-pravna ovlašćenja u oblasti predškolskog vaspitanja i obrazovanja Maja 0 1,477 23-02-2012 02:36 PM
zadnja poruka: Maja
  Mogućnosti i granice obrazovanja odraslih Dzemala 2 2,981 22-12-2011 09:26 PM
zadnja poruka: derrick
  Vrtić kao otvoreni sistem vaspitanja i obrazovanja Dzemala 0 3,077 15-08-2011 09:15 PM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: