Podbacivanje u školi

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Maja Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 1,234
Pridružen: Nov 2011
Poruka: #1
Podbacivanje u školi
100% Kvalitetni diplomski radovi. 65000 Gotovih radova spremnih za download. Gotovi seminarski i diplomski radovi, izrada novih unikatnih seminarskih.

UVOD


Psihologija edukacije istražuje zakonitosti organizovanog kognitivnog, psihomotornog i afektivnog učenja kojim se postižu tzv. unutrašnji ciljevi vaspitanja i obrazovanja. Thorndike je osnovao psihologiju obrazovanja te odredio njene zadatke. Godine 1903. je izdao Educational Psychology, trenutak koji se zmatra njenim početkom kao posebne discipline. Sam naziv znači isto kao i edukativna psihologija. Pod tim nazivom podrazumevamo brojne aspekte različitih vaspitno-obrazovnih interakcija, u formalnim i neformalnim situacijama, uzajamno delovanje među pojedincima, delovanje između grupe i pojedinca (društveni ali i biološki faktori koji deluju na individualne psihičke procese i osobine).

Psihologija obrazovanja istražuje psihološke zakonitosti ostvarivanja unutrašnjeg cilja edukacije te psihološke faktore. Unutrašnji cilj obrazovanaj i vaspitanja jesu željene kognitivne, psihomotorne i afektivne promene osobe koje su rezultat organizovanog učenja. Psihološke promene (to su unutrašnji ciljevi obrazovanja i vaspitanja) ne moraju nužno označavati psihološki razvoj osobe.
Psihologija obrazovanja je područje psihologije koje istražuje sve psihološke aspekte vaspitanja i obrazovanja. Psihologija obrazovanja osigurava razumevanje: pojma individualnih razlika, strukture sposobnosti i osnova kreativnosti, prirode motivacije, uzroka i posledica niskog i visokog školskog uspeha, odnosa emocija i učenja, procesa samoregulišućeg učenja, nekih načina rada s darovitim učenicima kao i učenicima s posebnim potrebama, važnosti kvalitetne interakcije učenika i nastavnika za uspešnost procesa učenja i odabranje prikladnih načina (pr)ocenjivanja i merenja učenikovih znanja.

Psihologija obrazovanja sadržajno se može podeliti na dva velika područja: učenje i podučavanje. psihologija obrazovanja pokušava dati odgovor na ova, a i brojna druga pitanja o procesima učenja i poučavanja, faktorima koji deluju na te procese, te načinima na koje se učenje i poučavanje mogu unaprediti. Učenje je proces kojim iskustvo ili vežba proizvode promene u mogućnostima obavljanja različitih aktivnosti. Metode poučavanja su generalizovani obrasci ponašanja sistemski primenjivanih u različitim nastavnim područjima, s ciljem olakšavanja i poboljšavanja ishoda učenja.
Psihologija obrazovanja grana je psihologije (psihologijska disciplina) koja istražuje i proučava psihološku stranu procesa vaspitanja i obrazovanja (Vidović i sar., 2003) Istraživanja u području psihologije obrazovanja: unapređuju teoriju - teorije učenja i poučavanja, motivacije i sl., i unapređuju praksu – kako učenje i poučavanje učiniti što efikasnijim. Psihologija obrazovanja obuhvata spoznaje i teorije iz područja: učenja i motivacije, razvoja dece i adolescenata, psihološkog merenja i procene (znanja, sposobnosti, osobina ličnosti, motivacije).

Pedagoška, edukacijska ili psihologija obrazovanja je grana psihologije koja proučava psihološku stranu vaspitanja i obrazovanja. Glavni cilj psihologije obrazovanje jeste razumeti i unaprediti načine učenja i poučavanja dece ili odraslih (u kontekstu obrazovnog sistema). Psihologija obrazovanja se s obzirom na starost učenika deli na: psihologiju obrazovanja dece, psihologiju obrazovanja mladih, psihologiju obrazovanja odraslih i psihologiju obrazovanja osoba treće životne dobi. Psihologija obrazovanja se s obzirom na mesto realizacije obrazovanja deli na: psihologiju nastave i psihologiju izvannastavnih aktivnosti.
Ključne metrijske karakteristike naučnih istraživanja u psihologiji obrazovanja su: valjanost, pouzdanost, objektivnost i osetljivost.

S A D R Ž A J

UVOD
1 Podbacivanje u školi 4
1.1 Pojam podbacivanja 4
1.2 Razlike između darovitih i nedarovitih podbacivača 6
ZAKLJUČAK 10
LITERATURA 11


PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
23-02-2012 02:58 PM
Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Nasilje medu djecom u školi - šta znamo i šta možemo učiniti Dan Olveus - prikaz derrick 0 1,152 22-01-2013 10:57 PM
zadnja poruka: derrick
  Nasilničko ponašanje u školi derrick 0 1,343 22-01-2013 10:53 PM
zadnja poruka: derrick
  Obrazovanje i vaspitanje u nižoj muzičkoj školi Maja 0 1,536 23-02-2012 02:55 PM
zadnja poruka: Maja
  Primena inovacija u osnovnoj školi Dzemala 0 3,019 15-08-2011 09:06 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Saradnja pedagoga sa nastavnicima u planiranju i realizaciji aktivnosti u skoli Dzemala 0 1,278 09-06-2010 10:57 PM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: