Metodologija istrazivanja u obrazovanju

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,300
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Metodologija istrazivanja u obrazovanju
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadzment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetnistvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.


Svedoci smo naglog razvoja savremene informacione tehnologije i njene primene u svim sferama društva. Škola, kao značajan deo tog društva, ima obavezu da prati najnovija dostignuća, koristi nove tehnologije i medije. Ona mora biti otvorena za nova znanja koja su neophodna za čovekov kvalitetniji život i razvoj. Prihvatanjem savremene informaciono-komunikacione tehnologije škola treba da, i sama, postane inicijator promena. Međutim, poznato je da škola uvek kasni za razvojem nauke i tehnike, što nije slučaj samo kod nas, već i u mnogo razvijenijim državama.
Osnovni cilj uvođenja savremene tehnologije u nastavu je da olakša put do sticanja znanja i da to znanje učini trajnim. Osim od materijalnih mogućnosti to zavisi i od subjektivnog faktora-nastavnika, od njegove spremnosti i osposobljenosti za rad sa savremenom tehnologijom.
Svaki nastavnik bi, bez sumnje, želeo da njegovi učenici lako uče i da dugo pamte stečena znanja. Ipak, i pored toga, kod određanog broja nastavnika javlja se otpor upotrebi računara i digitalnih uređaja u nastavi. Razloge za to treba treba tražiti, prvenstveno u prirodnom strahu ljudi od promena, ubeđanjima o nastavi, neznanju u rukovanju tim uređajima i sl.
Temeljno propremanje nastavnika za nastavu je, kao što znamo, uslov za njen kvalitet. Tokom pripremanja, većina nastavnika koristi, pre svega knjige, didaktičko-metodičke priručnike, časopise i sl. Veoma mali broj njih u te svrhe koristi kompjuter i internet, globalnu svetsku računarsku mrežu. To je, zaista, ograničavajući faktor, imajući u vidu mogućnosti koje im kompjuter pruža: obilje informacija, pristupa bibliotekama uvid primera iz nastavne prakse, razmene iskustava sa drugim nastavnicima, praćenje savremenih svetskih dostignućs iz oblasti vaspitno-obrazovnog rada i dr. Svakako, da bi koristili te mogućnosti, nastavnici moraju biti osposobljeni za njegovo korišćenje i, eventualno, znati jedan strani jezik, jer je veoma malo takvih sadržaja na srpskom jeziku ...

SADRŽAJ

Uvod
1. Teorijski pristup problemu
1.1. Ključne reči............................................................................4
1.2. Definisanje problema.............................................................4
1.3. Pripremanje nastavnika za nastavu........................................5
1.4. Primena kompjutera u nastavi................................................7
1.5. Uloga i značaj primene kompjutera u nastavnom radu.........9
1.6. Savremena obrazovna tehnologija, kompjuter.....................10

2. Metodologija istraživanja
2.1. Problem istraživanja............................................................11
2.2. Predmet istraživanja............................................................11
2.3. Cilj i karakter istraživanja...................................................12
2.4. Zadaci istraživanja...............................................................12
2.5. Hipoteze istraživanja...........................................................12
2.6. Metode istraživanja.............................................................13
2.7. Tehnike i instrumenti istraživanja.......................................14
2.8. Varijable istraživanja...........................................................15
2.9. Statistička obrada podataka.................................................15
2.10. Zaključak ............................................................................18
2.11. Literatura ............................................................................19
Prilozi


PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
20-07-2010 11:11 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Tok pedagoshških istraživanja Dzemala 0 1,144 05-03-2011 06:00 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Nejednakosti u vaspitanju i obrazovanju mladih Dzemala 0 975 20-07-2010 11:19 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Naucno istrazivacka metodologija Dzemala 0 2,554 20-07-2010 11:16 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Metodologija naucno-istrazivackog rada Dzemala 0 3,283 20-07-2010 11:14 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Metodologija naučnog istraživanja - projektni zadatak Dzemala 0 2,911 20-07-2010 11:13 PM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: