Metodički organizacijski oblici rada

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Vesnica Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 2,567
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Metodički organizacijski oblici rada
Maturski, seminarski i diplomski radovi iz menadžmenta.

Svaka aktivnost koja se provodi unutar odgojno-obrazovne skupine sa djecom predškolske dobi mora biti detaljno i temeljito isplanirana i razrađena, a onaj tko radi na provođenju te aktivnosti ( odgajatelj, trener i sl.) mora predvidjeti sve moguće situacije i biti u svakom trenutku spreman na postupanje u nepredviđenim situacijama. U jedan od segmenata planiranja spada i odabir metodičkih organizacijskih oblika rada na određenoj aktivnosti. U radu sa djecom predškolske dobi mora se uvijek postupati u skladu sa potrebama djece, a odabirom raznovrsnih metodičkih organizacijskih oblika rada rad sa djecom se bazira upravo na zadovoljavanju potreba djece. Kada govorimo o radu u sklopu tjelesne i zdravstvene kulture, tada možemo govoriti o zadovoljavanju dječje potrebe za kretanjem, o utjecaju na razvoj socijalizacije, o potrebi stjecanja sigurnosti, te o utjecaju tjelesne kulture na cjelokupan razvoj djeteta. Za koji oblik rada ćemo se odlučiti ovisi o:
-Cilju i zadaćama koje želimo postići
-Dobi djece
-Individualnim karakteristikama i mogućnostima djece
-Broju djece koja sudjeluju u izvođenju aktivnosti
-Mjestu rada
-Raspoloživom prostoru za vježbanje
-Broju raspoloživih sprava, pomagala, rekvizita

Rad sa djecom predškolske dobi mora se kretati u smjeru koji nužno ide od jednostavnijih aktivnosti prema složenijima , pa se samim tim navode slijedeći metodički organizacijski oblici rada:

1.FRONTALNI OBLIK RADA jest oblik rada u kojem sva djeca istodobno izvode isti zadatak pod izravnim vođenjem i nadzorom odgajatelja. Frontalni oblik rada najjednostavniji je način za pripremu djece na tjelesnu aktivnost i zato je to metoda rada kojim treba započinjati aktivnost sa djecom predškolske dobi.

2.GRUPNI OBLICI RADA mogu se objasniti kao rad djece u grupama, gdje djeca tjelesno vježbanje obavljaju raspoređena u nekoliko istih ili različitih grupa, pa tako možemo govoriti o radu u parovima, trojkama i sl. Ovo je složeniji oblik rada i odabir oblika grupnog rada ovisi o cilju koji se želi postići na satu tjelesne kulture.

3.INDIVIDUALNI OBLIK RADA podrazumijeva rad odgajatelja s djetetom. Individualni oblik rada ne može se primijeniti u nastavi tjelesne kulture u doslovnom smislu te riječi, ali se kroz rad ogleda u poznavanju individualnih potreba i mogućnosti svakog pojedinog djeteta, te djelovanje u skladu s tim, a odnosi se na izbor sadržaja rada, primjenom različitih sredstava, sprava i pomagala, te pomoć djetetu koje ima poteškoća u izvođenju određene aktivnosti.

Frontalni oblik rada

Kao što je već rečeno u uvodu, rad sa djecom predškolske dobi potrebno je organizirati na način da složenijim i zahtjevnijim zadacima prethode jednostavniji i manje zahtjevni zadaci. U skladu s time, potrebno je odrediti i oblike i metode rada, pa se tako kao jedan od mogućih oblika rada javlja frontalni oblik rada. Svaki metodički oblik rada treba organizirati na način da stvara povoljne uvjete za prijelaz na viši nivo, pa se zato kao logično riješenje za početak rada sa djecom pojavljuje upravo ovaj oblik rada. Naime, frontalni oblik rada je oblik rada u kojem sva djeca istodobno izvode isti zadatak, pa je stoga taj oblik rada najjednostavniji oblik koji služi kao svojevrstan uvod u grupne oblike rada. Odgajatelj ovdje ima ulogu opisivanja određene vježbe, demonstriranja iste, a potom ju izvode djeca. Odgajatelj promatra, daje upute, korigira pogreške i nadzire djecu.

Prednosti
-Primjenjuje se s učenicima svih dobnih skupina
-Može se provoditi na igralištu, dvorani, snijegu, ledu, vodi i na ostalim slobodnim i prirodnim površinama za vježbanje
-Može se primjenjivati u svim metodičkim organizacijskim oblicima rada
-Može se koristiti u svim dijelovima sata
-Omogućava izravno pedagoško-metodičko djelovanje na učenike tj. istodobno na sve učenike
-Omogućava dobivanje informacija o greškama sudionika procesa tjelesnog vježbanja, kako je dozirano opterećenje u radu
-Pogodan je za učenje, uvježbavanje i tekuće provjeravanje jednostavnih motoričkih gibanja
-Pogodan je za uvođenje početnika u rad
-Služi kao priprema učenika za uvođenje u složenije metodičke organizacijske oblike rada


PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
24-05-2010 10:33 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Unapredjenje rada stručnih lica iz oblasti zaštite na radu DMaturski 0 108 24-02-2014 04:04 PM
zadnja poruka: DMaturski
  Seminarski rad - Metodi rada u menadžmentu erik_bananamen 0 959 14-05-2011 12:33 PM
zadnja poruka: erik_bananamen
  Znanstvena metoda i njene osnovne značajke - metodologija istraživačkog rada Dzemala 0 1,482 19-10-2010 10:41 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Menadzerske metode rada Dzemala 0 542 31-08-2010 03:46 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Menadžerske metode rada VS1 0 1,313 10-06-2010 08:17 PM
zadnja poruka: VS1

Skoči na forum: