Frekvencija artikulacionih poremećaja učenika

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,280
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Frekvencija artikulacionih poremećaja učenika
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadžment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetništvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.



Код нас као и у свету, деца полазе у школу на узрасту од 5 до 7 година, а предшколски третман је обавезан од навршене четврте године живота. У том периоду није завршен развој дечијег говора па је потребно сачинити одређене стимулативне и корективне програме како би нормалитовали дечији развојни пут. У просеку, већина деце је са поласком у школу способна да изговори свих 30 гласова, колико их има у нашем језику. Међутим, постоје и она деца код којих се тај процес формирања гласова одвија спорије или се догађа да им се неки гласови задрже на нивоу непотпуно формираног говора. Можемо рећи да је код такве деце психомоторни развој успоренији па је самим тим пут развој говора још у току. За такву децу можемо рећи да су артикулационо незрела, односно да имају поремећај артилулације.

Сам поремећај артикулације – дислалија – можемо дефинисати као неправилност изговора гласова код деце млаћег узраста. Вршена су многа истраживања на ту тему и запажена је чињеница да је готово 90% деце са неким говорним поремећајем. У питању је поремећај артикулације изражен у неправилном изговору гласова, док остало отпада на остале поремећаје – поремећај ритма и темпа говора, језички проблеми, поремећај гласа…

Сазревањем и под утицајем наставе, поготово оне која негује добар изговор, неке неправилности ишчезавају, али то нажалост није случај са свом децом. Код појединих ученика поремећај артикулације остаје као трајно обеележје његовог говора.

Постоје многобројни разлози настанка поремећаја артикулације. Један од њих је и објективан разлог постојања застоја у општем психомоторном развоју, или само као манифестовање у застоју приликом изговарања гласова. Наводим само неке од објективних разлога као што су на пример: ...


PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
17-08-2011 05:59 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Psihološki aspekt ocenjivanja učenika derrick 0 1,307 24-01-2013 08:06 PM
zadnja poruka: derrick
  Uticaj porodičnih varijabli na uspjeh učenika u osnovnoj školi metodologija istraživa Dzemala 0 2,163 28-02-2011 11:53 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Morfoloske karakteristike ucenika mladjih razreda osnovne skole Dzemala 0 1,753 14-06-2010 10:39 PM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: