Crte ličnosti koje preferiraju studenti učiteljskog fakulteta kod svojih profesora -

Nova tema  Odgovori 
Podelite temu sa drugarima: ZARADITE PRODAJOM SVOJIH RADOVA
 
Ocena teme:
  • 0 Glasova - 0 Prosečno
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Poruka
Dzemala Nije na vezi
Posting Freak
*****

Poruka: 8,280
Pridružen: May 2010
Poruka: #1
Crte ličnosti koje preferiraju studenti učiteljskog fakulteta kod svojih profesora -
Maturski, Seminarski , Maturalni i diplomski radovi iz ekonomije: menadžment, marketing, finansija, elektronskog poslovanja, internet tehnologija, biznis planovi, makroekonomija, mikroekonomija, preduzetništvo, upravljanje ljudskim resursima, carine i porezi.



Појам црте личности
Врсте наставника
Наставни кадар на факултетима
Досадашња истраживања
2. Методологија истраживања
Проблем истраживања
Предмет истраживања
Циљ и карактер истраживања
Задаци истраживања
Хипотезе истраживања
Варијабле у истраживању
Методе, технике и инструменти истраживања
Узорак истраживања
Ток истраживања
Статистичка обрада података
2.10.1. Анализа података
2.10.2. Обрада података преко X2 теста
3. Резултати истраживања
3.1. Професори поседују позитивне црте личности које студенти преферирају
3.2. Добра предавачка способност је једна од најважнијих црта личности
3.3. Равнодушност је једна од најнепожељнијих црта личности
3.4. Нема значајних разлика у ставовима студената у односу на независну
варијаблу
Закључци
Литература
Прилози
1. Кателова факторска анализа црта личности
2. Анкетни лист
Попис табела
Табела 1. Петостепена скала Ликертовог типа
Табела 2. Тростепена скала Ликертовог типа
Табела 3. X2 квадрат тест (табела за сваку црту личности понаособ)
График
График 1. Приказ структуре узорка
График 2. Приказ пожељних црта професора ако предавача
График 3. Приказ пожељних црта професора као личности
График 4. Приказ позитивног става студената
График 5. Приказ неодлучног става студената
График 6. Приказ негативног става студената
График 7. Приказ ставова студената прве године
График 8. Приказ ставова студената друге године
График 9. Приказ ставова студената треће године
График 10. Приказ ставова студената четврте године
График 11. Приказ ставова студената мушког пола
График 12. Приказ ставова студената женског пола
График 13. Приказ ставова самофинансирајућих студената
График 14. Приказ ставова студената на буџету


Људи просветних занимања треба да буду личности које представљају пример својим ученицима, да поседују позитивне квалитете личности. Њихов позив спада у најужи круг позива са изразитом хуманистичком оријентацијом. То је једна од ретких професија где не постоји општа граница између професионалног и личног живота, између службених и личних намера, особина и поступака. У овај позив се уноси целокупна личност, са пуно емоција и љубави, хуманости и несебичности.

Наставници на факултетима као неминовност истичу активну позицију студената, њихов самостални, стваралачки и истраживачки рад. Ово је посебно значајно када је реч о студентима учитељских факултета. Од тога како је организована и како се изводи настава на овим факултетима зависи каквог ћемо учитеља, будућег васпитача младих генерација, имати – хоће ли он бити креативна и стваралачка личност, или ће у свом раду ићи уходаним путевима, избегавајући изазове иновативних подухвата.

Полазећи од природе позива учитеља, њиховом образовању мора се посветити много више пажње, посебно оспособљавању за обављање бројних функција за које је претходни систем образовања недовољно припремао учитеље. Увођењем Болоњске декларације на Учитељском факултету у Врању је окреће се нови лист на пољу образовања учитеља. Иако сам ја студент из генерације где је овај начин образовања на проби, могу рећи да је овакав рад далеко бољи и ближи реалности, тако да већ даје прве резултате и то повољне.

Ово истраживање, иако у склопу обавезног семинарског рада, јесте један покушај да се професорима скрене пажња на пожељне црте личности како би се приближили студентима и остварили бољи контакт што у образовању што у међуљудским односима, а то се опет рефлектује на унапређивање образовања и васпитања у пракси.

Ефекти организације и извођења наставног рада на учитељским факултетима у наредном периоду свакако ће бити предмет многих истраживања чији ће резултати и позитивна сазнања наћи место у доградњи система образовања учитеља.

Надамо се да ће овај материјал помоћи у томе...



PORUČITE RAD NA OVOM LINKU >>> SEMINARSKI
maturski radovi seminarski radovi maturski seminarski maturski rad diplomski seminarski rad diplomski rad lektire maturalna radnja maturalni radovi skripte maturski radovi diplomski radovi izrada radova vesti studenti magistarski maturanti tutorijali referati lektire download citaonica master masteri master rad master radovi radovi seminarske seminarski seminarski rad seminarski radovi kvalitet kvalitetni fakultet fakulteti skola skole skolovanje titula univerzitet magistarski radovi

LAJKUJTE, POZOVITE 5 PRIJATELJA I OSTVARITE POPUST
15-08-2011 08:35 PM
Poseti veb stranicu korisnika Pronađi sve korisnikove poruke Citiraj ovu poruku u odgovoru
Nova tema  Odgovori 


Verovatno povezane teme...
Tema: Autor Odgovora: Pregleda: zadnja poruka
  Igre i aktivnosti koje razvijaju maštu i društvenost deteta derrick 0 1,675 21-09-2013 12:15 AM
zadnja poruka: derrick
  Posledice koje zlostavljanje i zanemarivanje ima za decu derrick 0 1,013 22-01-2013 10:14 PM
zadnja poruka: derrick
  Doprinos studenata učiteljskog fakulteta zaštiti čovekove životne sredine Dzemala 0 1,847 15-08-2011 08:38 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Osnovno obrazovanje odraslih u društvu koje uči Dzemala 0 2,168 25-03-2011 01:20 PM
zadnja poruka: Dzemala
  Nastavnik u koncepciji društva koje uči Dzemala 0 1,585 25-03-2011 12:57 PM
zadnja poruka: Dzemala

Skoči na forum: